אסקמי שאלות ותשובות
כאן תוכלו למצוא מענה לשאלותיכם אודות שירות אסקמי, נבחרת המיסטיקנים של ישראל. לידיעתכם, השירות פעיל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. המיסטיקנים הטובים בישראל זמינים לשיחתכם בכל שעה ובכל יום. אנחנו תמיד כאן, בשבילך
תשובה: התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או פייפאל.
תשובה: החיוב יופיע בחשבון האשראי תחת "סטארס – פורטל המיסטיקה".
תשובה: יש לך 2 אפשרויות:
אפשרות ראשונה – בחירת המיסטיקן מתוך הרשימה בדף המיסטיקנים
באתר ASKme.co.il
אפשרות שניה: להתקשר לקו ולבחור מתוך תפריט המיסטיקנים ותחומי הייעוץ שיוקראו לך במהלך שיחת הטלפון.
תשובה: המיסטיקן עסוק במתן יעוץ ללקוח אחר.
במקרה כזה יש לך שתי אפשרויות: אפשרות ראשונה: לקבל מענה ממיסטיקן אחר בתחום. אפשרות שניה: להתקשר שוב מאוחר יותר.
תשובה: לפני קבלת מענה ממיסטיקן יש לרכוש שיחת ייעוץ.
ניתן לרכוש מגוון של שיחות ייעוץ באמצעות הטופס המאובטח באתר או באמצעות המערכת האוטומטית במספר הטלפון של השירות – 03-3726075.
תשובה: אנא ודא שהנך מתקשר לשירות לקבלת מיסטיקן מאותו מספר טלפון שהזנת בזמן הרכישה. זיהוי רכישת השיחה שלך מתבצע באמצעות מספר הטלפון.
תשובה: לעתים עקב עומס הפניות ייתכן ויושמע צליל חיוג תפוס. במקרה כזה יש לנסות להתקשר
שוב כעבור מספר דקות.
אם הבעיה חוזרת על עצמה נודה לך אם תעדכן/י אותנו בעמוד צור קשר.
וציין/י את ספק קו הטלפון (בזק, פלאפון, הוט, אורנג', סלקום, מירס וכדומה) ממנו את/ה מתקשר/ת כדי שנוכל לאתר אם קיימת בעיה.
תשובה: החיוב יחל עם מענה המיסטיקן.
תשובה: התעריף הוא לשיחה. לחבילות השיחות המשתלמות ביותר לחץ כאן.
ניתן להתקשר מכל מדינה בעולם, באמצעות קידומת חיוג לישראל. השיחה תחוייב בהתאם לעלויות ספק הטלפון שלך, בנוסף לעלות השירות.
צור עמנו קשר דרך עמוד צור קשר. צוות ASKme נבחרת המיסטיקנים של ישראל.