המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

אסקמי שאלות ותשובות

כאן תוכלו למצוא מענה לשאלותיכם אודות שירות אסקמי, נבחרת המיסטיקנים של ישראל. לידיעתכם, השירות פעיל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. המיסטיקנים הטובים בישראל זמינים לשיחתכם בכל שעה ובכל יום. אנחנו תמיד כאן, בשבילך

תשובה: התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או פייפאל.

תשובה: החיוב יופיע בחשבון האשראי תחת "סטארס – פורטל המיסטיקה".

תשובה: יש לך 2 אפשרויות:
אפשרות ראשונה – בחירת המיסטיקן מתוך הרשימה בדף המיסטיקנים
באתר ASKme.co.il
אפשרות שניה: להתקשר לקו ולבחור מתוך תפריט המיסטיקנים ותחומי הייעוץ שיוקראו לך במהלך שיחת הטלפון.

תשובה: המיסטיקן עסוק במתן יעוץ ללקוח אחר.
במקרה כזה יש לך שתי אפשרויות: אפשרות ראשונה: לקבל מענה ממיסטיקן אחר בתחום. אפשרות שניה: להתקשר שוב מאוחר יותר.

תשובה: לפני קבלת מענה ממיסטיקן יש לרכוש שיחת ייעוץ.
ניתן לרכוש מגוון של שיחות ייעוץ באמצעות הטופס המאובטח באתר או באמצעות המערכת האוטומטית במספר הטלפון של השירות – 03-3726075.

תשובה: אנא ודא שהנך מתקשר לשירות לקבלת מיסטיקן מאותו מספר טלפון שהזנת בזמן הרכישה. זיהוי רכישת השיחה שלך מתבצע באמצעות מספר הטלפון.

תשובה: לעתים עקב עומס הפניות ייתכן ויושמע צליל חיוג תפוס. במקרה כזה יש לנסות להתקשר
שוב כעבור מספר דקות.
אם הבעיה חוזרת על עצמה נודה לך אם תעדכן/י אותנו בעמוד צור קשר.
וציין/י את ספק קו הטלפון (בזק, פלאפון, הוט, אורנג', סלקום, מירס וכדומה) ממנו את/ה מתקשר/ת כדי שנוכל לאתר אם קיימת בעיה.

תשובה: החיוב יחל עם מענה המיסטיקן.

 

ניתן להתקשר מכל מדינה בעולם, באמצעות קידומת חיוג לישראל. השיחה תחוייב בהתאם לעלויות ספק הטלפון שלך, בנוסף לעלות השירות.

מעוניין/ת להציע לנו הצעה לשיפור? תחום ייעוץ שחסר לך?
צור עמנו קשר דרך עמוד צור קשר. צוות ASKme נבחרת המיסטיקנים של ישראל.