המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

סיפור אישי של אדם קינן – תקשור בטארוט כאמצעי לשינוי המציאות

אדם קינן

מאת: אדם קינן

אדם קינן – מתקשר, מומחה לקלפי טארוט. מייעץ בתחומי אהבה, זוגיות, קריירה, כספים, ייעוץ להורים בתחומי החיים שונים של ילדיהם
התקשור כאמצעי לשינוי המציאות
אדם קינן

מאת: אדם קינן

אדם קינן – מתקשר, מומחה לקלפי טארוט. מייעץ בתחומי אהבה, זוגיות, קריירה, כספים, ייעוץ להורים בתחומי החיים שונים של ילדיהם
התקשור כאמצעי לשינוי המציאות
תקשור כאמצעי לשינוי המציאות

 

התקשור בקלפי הטארוט כאמצעי לשינוי המציאות הוא עובדה קיימת למי ששולט במלאכה.

רבים  פונים אלי בעבודתי כמיסטיקן כדי שאגלה להם את העתיד, אך לא כולם מודעים לכך שאפשר באמצעות ייעוץ עם מתקשר לשנות את המציאות בה אנו חיים.

מרגע שהלקוח או הלקוחה מתקשרים לקבל תחזית בנוגע לנושאים שונים בחייהם ניתן לקחת את התחזית העתידית ולפתור בעיות עוד לפני שהן קורות.

מקרה שקרה לי לא מזמן כאשר פנתה אלי לקוחה אשר לוותה מחברתה סכום כסף מסוים, וסוכם שהלקוחה תחזיר לחברתה את הכסף עד תאריך מסוים, היא פנתה אלי לקבל תחזית עתידית לגבי הצפוי לקרות במהלך התקופה בה היא פורעת את ההלוואה.

כשפתחתי בטארוט לקבל תחזית, צפיתי כי הן יריבו בגלל אותו סכום כסף ואף חזיתי את התאריך בו הן יריבו.

מרגע שמסרתי זאת ללקוחה מסתיים תפקידי בחיזוי, מרגע זה  אני מייעץ ועוזר ללקוחה שכרגע נמצאת באיזשהו חשש לאבד חברה טובה, ואולי זו חברה מאוד קרובה שחשובה לה.

הפתרון שאני יכול להציע ללקוחה הוא לנסות להשיג את כל סכום ההלוואה הרבה לפני שהריב יתרחש. למסור את כל הכסף לחברה ובכך להשיג שתי מטרות ההלוואה תפרע במלואה והלקוחה שמרה על הקשר החשוב לה כל כך ולא נגרם לה כל נזק.

בעצם שתיהן הרוויחו מהייעוץ הכסף הוחזר והחברות נשמרה.

בכל מה שכתוב במאמר זה חסרים מספר פרטים ומספר התרחשויות:

ראשית הלקוחה שלוותה את הכסף צריכה להחזיר את ההלוואה לפני התאריך שסוכם עם חברתה, הלקוחה אם כן צריכה להחזיר כסף שאולי כרגע אין לה וזאת אומרת שהיא צריכה להתאמץ הרבה יותר אילו לא קיבלה הייעוץ ומוטלת עליה משימה שדווקא כשהיא חלשה מבחינה כלכלית עליה לגייס כספים שכרגע אין לה.

אם כן הלקוחה צריכה לבחור לפעול לפי הייעוץ ולהצליח לגייס את סכום הכסף עוד לפני מועד הפירעון של החוב. וזו כבר צריכה להיות בחירה שלה.

מקרה זה שאכן קרה והפרטים בו שונו כדי לשמור על פרטיות הלקוחה,  היא אכן הצליחה במשימתה והודתה בפניי שאכן מדברי חברתה היא חיכתה לכל הסכום בתאריך שנקבע ולא הייתה מוכנה להתגמש.

וזו חשיבותו של הייעוץ הוא בא לשנות את המציאות לטובה אבל האחריות למשימות שמציב הייעוץ נמצאת אצל הלקוחות ולא ביועץ ובייעוץ.

קו ישיר לאדם קינן
03-3726075