המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

הגורל חתום והרשות נתונה – האם ניתן לשלוט בגורל שלנו?

מאת: לאה שירה גד

מיסטיקנית בכירה, עם ניסיון של 40 שנה, בעלת שם עולמי בתחום התקשור והקבלה. מתמחה במאגיה, אסטרולוגיה קבלית, קבלה מעשית, טארוט, תקשור, פתיחת גורל ומזל, פירוש חלומות, הסרת קללות ועין הרע.

מאת: לאה שירה גד

מיסטיקנית בכירה, עם ניסיון של 40 שנה, בעלת שם עולמי בתחום התקשור והקבלה. מתמחה במאגיה, אסטרולוגיה קבלית, קבלה מעשית, טארוט, תקשור, פתיחת גורל ומזל, פירוש חלומות, הסרת קללות ועין הרע.

ידע מראה לנו את התמונה המלאה. ההחלטות צריכות להיות נטולות רגשות, הרגשות משבשות את ההיגיון וגורמת לנו לעשות טעויות שקשה לתקן.
זו תהיה טעות נוראה לפעול בפזיזות וחוסר שיקול דעת, כדאי לשים לב למילים שלנו,  "שיקול דעת"-דעת פירושה שכל שפירושו לפעול על פי ההגיון. כל תגובה שנעשית לא לפי השכל סופה לחזור אלינו בבומרנג .
כואב ביותר, איבוד חברים או משפחה, הדרך חזרה כמעט בלתי אפשרית, והתשלום כבד. לכן בהחלטות החשובות בחיים כדאי להתייעץ, לקבל חוות דעת ,לראות מעבר למה שאנו מסוגלים להבין בעזרת מומחה שיוביל אותנו בשבילי הידע, ויראה לנו תמונה עם יותר פרטים ,אפשרויות, מה ניתן לסכן, ומה אסור לפספס, כי ההזדמנות לא תמיד חוזרת.

כל פעולה שבאה מהרגש, נקראת: "כלם" כלומר כלום ,עשייה לבטלה ,בזבוז משאבים אנרגיה, כסף, והפסד, במישור האישי: ניתוק יחסים או אובדן קשר שחשוב לליבנו.

אהבה היא דבר נפלא כשהנפשות הפועלים תמימים באהבתם, ללא אינטרסים, ושיקולים כאלה או אחרים, אהבה היא כלי נפלא להעברת רגשות ברמה הטהורה ביותר. אהבת אמת היא נצחית ולא נעלמת.

לבחורה או גבר שהשנים חולפות להם, לא מימשו זוגיות ומצוות פרו ורבו, הגיל מתקדם לו, ישנם מחשבות אובדניות, איך לצאת מהמצב המעוכב הזה? כל מה שניסו לא עזר, פגישות, הכרויות,  מכרי חברים, כאילו שיש איזה עין על הרווקה, אינה מצליחה לשבור את המצב הנוראי הזה .

כל החברות מזמן נשואות, עם ילדים, הקשרים מטבען מתנתקים, אין מכנה משותף, מחפשים חברת אנשים בודדים אחרים, שורפים זמן בחיפושים, בבדיקות מועדונים, שטח, טיולים משותפים,ונראה על פניו שהכל עומד באותו מקום. אין התקדמות לקשר אמיתי ,משהו שנותן לנו רצון להתחבר ,הכרויות
לא מתאימות לנו, מבוגר מידי, אישיות לא מעניינת ,הריח שלו דוחה, ועוד הרבה סיבות.

אם הייתם יודעים שהעיכוב מקורו בקצר שנותן חוסר התאמה בינינו לבין שמנו וגורלנו, הפתרון היה קרוב יותר ובר ביצוע, הבדיקה פשוטה מאוד ,והתיקון יוצר לידה מחודשת וכל השערים בנפש ובפיזי נפתחים!

במילים פשוטות, החסימה נעלמת – והחיים זורמים מחדש לתכליתן.

כל מה שעליכם לעשות זה לבדוק למה אני מעוכב ? ומה עלי לעשות הלאה, למי שגורלו הקשה מגיע לסיום מוצא את הדרך או במילים אחרות  " מעשיו מתכונים משמים להגיע אל השינוי".

וכדאי לזכור שכל הקורה לנו בחיינו יש כוח עליון האלוהים, שמעלינו ובתוכנו, שמכוון את מעשינו וכל הקורה איתנו. כל עשייה מהתחושה הפנימית, נקראת "אינטואיציה" והקריאה הפנימית- היא האמת המוחלטת.

וכשיש סימן או רמז, תחושה שאומרת לך "די נמאס לי אני חייב שינוי" שם צריך לשנות את הדרך,
צריך לפעול, העוזר לעצמו אלוהים עוזר לו. אין כאן שיטת הסמוך, אלוהים יעשה בשבילי. אלוהים לא עושה, קודם כל אנחנו צריכים לעשות עבודה ,ותוך כדי העשייה עצומה ומלאת אור מגיעה ההגשמה.
אהבתי שולחת הרבה אור ותעצומות נפש להתמודד בהצלחה עם כל הקורה עמנו.

קו ישיר ללאה שירה גד
03-3726075
קו ישיר ללאה שירה גד
03-3726075