המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

מי אתה ולדימיר פוטין? ניתוח אישיות אסטרולוגי מאת צילה שיר-אל

צילה

מאת: צילה שיר-אל

אסטרולוגית בכירה מהמוכרות בארץ, אסטרולוגית הבית של אתר ASKme ושל אתר stars.co.il, מפורסמת בזכות התחזיות האסטרולוגיות המדוייקות שלה וידועה כאסטרולוגית מקצועית ומהימנה
צילה

מאת: צילה שיר-אל

אסטרולוגית בכירה מהמוכרות בארץ, אסטרולוגית הבית של אתר ASKme ושל אתר stars.co.il, מפורסמת בזכות התחזיות האסטרולוגיות המדוייקות שלה וידועה כאסטרולוגית מקצועית ומהימנה
ולדימיר פוטין, שליט רוסיה יצא למלחמה נגד אוקראינה ובולטת גם האכזריות הרבה בה נערכת המלחמה. את האויבים שלנו כדאי לשמור קרוב ולכן בואו נכיר את האישיות פוטין לטוב ולרע.

מזל אסטרולוגי
ולדימיר פוטין יליד מזל מאזניים , תאריך לידה 7.10.1952
מס גורל קבוע 7, מעיד על אדם שחשוב לו לחקור כל דבר לעומק אך לא לשתף אף אחד ברגשותיו ובתוכניותיו. אדם בודד שבסופו של דבר חושב , מתכנן ופועל לבד.
מס שנה 4 שנה של שינויים מבניים , חשבונות נפש ותחושת תקיעות כיוון שהמלחמה שבה פתח לא תביא אותו למקום הרצוי והוא מתחיל להבין זאת וחושב כיצד הוא יכול לפעול בדרך שתעניק לו את מירב היתרונות לפני שיאלץ להפסיק את הכיבוש.

אישיותו ואופיו
את אופיו של פוטין ניתן לחלק לשני חלקים המוחצן והמופנם ואתחיל מילדותו שהיא למעשה הכוח המניע של חייו.
כילד היה מאוד מופנם ומסוגר עם יחסים קשים ומורכבים בעיקר עם אביו שגרמו לו לחוסר בטחון קשה עם צורך להוכיח עד כמה הוא יכול ושווה ולקבל חיזוקים מאביו שאף פעם לא היה בשבילו כשהיה צריך באמת. היה ילד רגיש וחולמני. הוא ספג אכזבות רבות במובן האישי שדחפו אותו יותר ויותר אל עולם החלומות ולשם ברח כשהיה קשה ושם גם היה מקום ההישרדות שלו. אם היה יכול לדבר בגלוי לב היה מוכן לספר על תחושת הבדידות שלו כילד וגם כאדם בוגר, אולם זה החלק החסוי בחייו לאחר שעטה על עצמו שריון ומסכה כהגנה על רגשותיו. הערך העליון בחייו האישיים הוא נאמנות ובמידה ומישהו אכזב אותו , פוטין פשוט ימחק אותו באופן המשמעותי ביותר פיזי או כלכלי בהתאם ליכולת המתבקשת באותו שלב.
מאחר ופוטין למד שבחיים צריך לשרוד כדי להצליח, הוא אינו מגלה את רגשותיו ומחשבותיו לאף אחד וגם לא לקרובים אליו ביותר. הוא למד שהוא יכול לסמוך רק על עצמו ובהתאם לכך הוא מתנהל. בזמנו כאשר היה ילד דמיין איך הוא משתלט ומשפיע על העולם כיוון שבית המעמד החברתי שלו עמוס בכוכבים מה שמדגיש את העובדה שהקרמה שלו אכן הייתה ועדיין לשנות את פני החברה ובכל מחיר.
הוא אינטליגנט באופן יוצא מהכלל וחשיבתו מקורית וייחודית ובהתאם לכך למד שכדי להצליח הוא צריך לחבור לזולת . בעברו עשה זאת בדרך לכאורה נעימה שהסתירה את תוכניותיו האמיתיות והוא יכול להסתכל לאדם בעיניים ולשקר מבלי למצמץ וגם כאשר הוא יודע שהשקר יתגלה הוא ידבק בו ולעיתים קרובים אף יאמין במה שהוא אומר עובדה מסוכנת שנותנת לו עוד יותר כוח ואמונה פנימית במטרותיו.
החופש האישי שלו מאד חשוב לו ואם מישהו ינסה לקצץ את כנפיו הוא יתנגד בכל תוקף ויתמרד כנגד אלה העומדים מולו. תאוות השלטון שלו באה לכסות על כל החסכים בילדותו בהם הרגיש שהוא אינו שווה כלום ואף אחד לא מתייחס אליו כפי שהיה רוצה.
ברגעים שהיה בודד עם עצמו כנראה נשבע לעצמו שיום יגיע והוא ישנה את העולם וכולם יעריכו אותו כפי שבאמת הוא ראוי לו. שני ערכים חשובים בעיניו בעיקר והם החברים האישיים שלו אליהם הוא נאמן  מאוד כיוון שמחשיב ומעריך מאוד נאמנות ואכן אלה שלא מתיישרים בקו שלו, מוצאים עצמם מחוץ למפה הפוליטית וכל אמצעי כשר בעיניו. הדבר השני שמעסיק אותו ואף משחרר אצלו את האנרגיה העצורה מבפנים הוא העיסוק בספורט. הוא ספורטיבי באופן יוצא מהכלל וחשובה לו תנועתיות בכל דרך שהיא וכמובן שיש לו את הכוח הפיזי הנדרש לכך.
גם יצירת כסף לשם תחושת בטחון הינו הכרח קיומי בשבילו ולא יפסיק לצבור רכוש כיוון שזה נותן לו את תחושת הביטחון שכל כך חסרה לו. מעניין שלמרות שיש לו הון עצום הוא אינו חושב שהוא מספיק עשיר ותמיד ישאף לעוד ולהאדיר את שמו ויכולתו.
ולסיכום, גם כאשר משוחחים איתו יש להיזהר ממנו כיוון שהוא יכול לשנות את דעותיו ורגשותיו באופן מהיר כזיקית ולכן יש לחשוד בו ולחשוב פעמיים ואף שלוש לפני שמסכמים איתו הסכמים שאולי יעמדו במבחן המציאות.

קו ישיר לצילה שיר-אל
03-3726075
קו ישיר לצילה שיר-אל
03-3726075