שאלה: איך אני משלם/ת עבור השיחות לנבחרת המיסטיקנים?
תשובה: התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או פייפאל.
לשיחות הייעוץ המשתלמות ביותר לחץ כאן
שאלה: איך מופיע החיוב בגין שיחת הייעוץ בחשבון האשראי?
תשובה: החיוב יופיע בחשבון האשראי תחת "סטארס – פורטל המיסטיקה".
שאלה: זו הפעם הראשונה שאני מתקשר/ת לקו, ואיני יודע/ת לאיזה מיסטיקן לפנות. מה אתם ממליצים?
תשובה: יש לך 2 אפשרויות:
אפשרות ראשונה – בחירת המיסטיקן מתוך הרשימה בדף המיסטיקנים
באתר ASKme.co.il
אפשרות שניה: להתקשר לקו ולבחור מתוך תפריט המיסטיקנים ותחומי הייעוץ שיוקראו לך במהלך שיחת הטלפון.
שאלה: המיסטיקן שאני מעוניין/ת לשוחח איתו תפוס או לא זמין.
תשובה: המיסטיקן עסוק במתן יעוץ ללקוח אחר.
במקרה כזה יש לך שתי אפשרויות: אפשרות ראשונה: לקבל מענה ממיסטיקן אחר בתחום. אפשרות שניה: להתקשר שוב מאוחר יותר.
שאלה: הקשתי שלוחה של מיסטיקן ולא קיבלתי מענה
תשובה: לפני קבלת מענה ממיסטיקן יש לרכוש שיחת ייעוץ.
ניתן לרכוש מגוון של שיחות ייעוץ באמצעות הטופס המאובטח באתר או באמצעות המערכת האוטומטית במספר הטלפון של השירות – 03-3726075.
שאלה: רכשתי שיחת ייעוץ אבל המערכת מפנה אותי שוב לרכישה ואני לא מקבל מיסטיקן
תשובה: אנא ודא שהנך מתקשר לשירות לקבלת מיסטיקן מאותו מספר טלפון שהזנת בזמן הרכישה. זיהוי רכישת השיחה שלך מתבצע באמצעות מספר הטלפון.
שאלה: הקו תפוס או אין מענה?
תשובה: לעתים עקב עומס הפניות ייתכן ויושמע צליל חיוג תפוס. במקרה כזה יש לנסות להתקשר
שוב כעבור מספר דקות.
אם הבעיה חוזרת על עצמה נודה לך אם תעדכן/י אותנו בעמוד צור קשר.
וציין/י את ספק קו הטלפון (בזק, פלאפון, הוט, אורנג', סלקום, מירס וכדומה) ממנו את/ה מתקשר/ת כדי שנוכל לאתר אם קיימת בעיה.
שאלה: מאיזה שלב בשיחה מתחיל החיוב?
תשובה: החיוב יחל עם מענה המיסטיקן.
שאלה: מה התעריף של התקשרות לנבחרת המיסטיקנים ?
תשובה: התעריף הוא לשיחה. לחבילות השיחות המשתלמות ביותר לחץ כאן.
האם אפשר להשתמש בשירות אם אני לא גר בישראל?
ניתן להתקשר מכל מדינה בעולם, באמצעות קידומת חיוג לישראל. השיחה תחוייב בהתאם לעלויות ספק הטלפון שלך, בנוסף לעלות השירות.
מעוניין/ת להציע לנו הצעה לשיפור? תחום ייעוץ שחסר לך?
צור עמנו קשר בטלפון 03-9533796 או שלח לנו אימייל דרך עמוד צור קשר.