המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

אז האם סוף העולם יגיע בשנת תשע"ב?

האם סוף העולם מתקרב? מה צפוי לנו בשנה החדשה שנכנסת?

המומחית שלנו, אלה שונייה, מביאה לנו תחזית שנתית לשנת תשע"ב ומגלה לנו עוד ועוד דברים על מה שצפוי לנו בשנה הקרובה:

שנת תשע"ב צפויה להיות שנה לא קלה, גם במישור המדיני וגם במישור האישי, אולם היא טומנת בחובה הזדמנות לפריצה ושינוי חיובי בכל ההיבטים.

במישור המדיני, ישראל תהיה במצב טוב יותר מהרבה מדינות בעולם. יעלו הרבה יוזמות של התחלת פרויקטים חדשים, אשר מומלץ לתכנן אותם היטב, כי אם לא כן שיתופי פעולה עלולים להיכשל.  ישראל תהיה בכושר תמרון דיפלומטי ומסחרי מעולה.

צמרת ההנהגה חייבת לבדוק את צעדיה במשנה זהירות וסבלנות כדי לא להכשיל את עצמה, וזה נכון גם בגישתה לפתרון מצוקות החברה שאנו עדים להם. צעדים חפוזים בלתי מחושבים היטב של הממשלה עלולים להכשיל את כלכלת ישראל ולזעזע עוד יותר את המשק, ולא זה מה שכולנו שואפים לו.

יש רמז למתן פעילות תזזיתית ולהתרכז בסיום נכון של דברים אשר החלו במהלך 9 שנים אחרונות.

ישראל צריכים לשאוב ממקורות העתיקים שלהם כדי להיות אור לגויים ולעצמם, כי העת היא עת המבחן לכולם, ובעיקר לבני ישראל. עם ישראל, אם יבחר בכך, יוכל לראות דברים שמעבר לראייתם של עמים אחרים. אך לשם כך יש צורך בהתמסרות אמיתית לשם מימוש חזון עתידי חיובי ומואר. ואין עוד עם שיכול לעשות את זה טוב מבני ישראל. אך בני ישראל חיים לשוב לערכים המקוריים שלם.

מלחמה לא צפויה. התקריות שבשגרה ימשיכה, וזה בלי שום קשר לתאריך כזה או אחר.

לסיום, אם ישראל תמצא דרך לנווט דרך שנת ה'תשע"ב בחוכמה, הרי שהיא תצליח ותתחזק מאוד, והיא תכנס לשנה עברית ה'תשע"ג = 5773 = 22 מספר מאסטר בונה, ברגל ימין, ואז גם השמיים אינם הגבול.

ומה לגבי השמועות על סוף העולם המתקרב?

השמועות החלו בעיקר בגלל לוח שנה מאיה עתיק הצופה סוף, שבחישוב מקביל לשנת 2012 הגרגוריאנית.

בדומה לגישה העתיקה שמחשבת במחזורים, גם העברים חישבו במחזורים (וחבל שתפיסה כזאת אבדה היום). מכאן המחזור של 6000 שנה (לוח שנה עברי מבוסס על לוח שנה בבלי ושיטת ספירה על בסיס סקסגסימלי היא ספירה על בסיס 60). ומכאן שהעולם התחיל לפני 6000 שנה, ובחלוף מחזור זה, יתרחש סוף העולם. אך זהו סוף העולם במובן של סוף מחזור. ולפי הלוח העברי סוף מחזור כזה יתרחש רק בעוד 228 שנה. אם כן, היהודים יכולים להירגע.

כמובן שתקופות של חילופי מחזורים נחווים קשה, אך אם כולם משכילים לנצל את האנרגיה באופן נכון, הרי שניצבת הזדמנות פז להתחיל את המחזור החדש ממקום נעלה יותר.

שתהיה שנה טובה, פורייה ומוצלחת לכל אחד ואחד מכם ולכל בית ישראל!