המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

072-3401003

האלכימאית

מאת: ASKme – נבחרת המיסטיקנים

אודות מרכז המומחים הישראלי של askme – פאנל מומחים בנושא חיזוי אסטרולוגי, נומרולוגיה, קבלה , פתיחה בקלפים פאנג שוואי , תקשור ועוד, פתרונות ועצות בטלפון מעשרות מומחים שקיבצנו בתחום, יועצים ושאר אנשי מקצוע – 24 שעות ביממה.

מאת: ASKme – נבחרת המיסטיקנים

אודות מרכז המומחים הישראלי של askme – פאנל מומחים בנושא חיזוי אסטרולוגי, נומרולוגיה, קבלה , פתיחה בקלפים פאנג שוואי , תקשור ועוד, פתרונות ועצות בטלפון מעשרות מומחים שקיבצנו בתחום, יועצים ושאר אנשי מקצוע – 24 שעות ביממה.

האלכימאית
במשך שנים רבות, רון תמיר עסקה יצוא ייבוא וסחר בינ"ל. במסגרת פעילות זאת שהתה בחו"ל לסירוגין כ 10 שנים וגם שם נגעה וחוותה חוויות רוחניות במסגרת קבוצות שונות, בעת השהייה באנגליה, עברה שם חוויה מעצבת בתהליך של שיחזור גלגולים בה חוותה את עברה הרחוק כאלכימאית וכוהנת דת במצרים העתיקה. זה היה רמז לייעודה האמיתי כאן בגלגול הזה.

קריאת התעוררות
את חפיסת הקלפים הראשונה שלה קיבלה במקרה במתנה בשנת 1996. זאת הייתה בעצם יקיצה מחדש ליכולות המיסטיות החבויות והרדומות שבה. רון ניחנה ביכולות "לא מוסברות" מאז היותה ילדה קטנה, שהפתיעה בקביעות את הסביבה כי ראתה וניבאה אירועים והתרחשויות לפני שקרו. כיום, עבודתה הרוחנית של רון תמיר חולשת על פני מספר תחומים המקשרים בין עולם המדע, העולם הרוחני ועולם המיסטיקה על כל משמעויותיו. כל היכולות הללו באות לידי ביטוי בטיפול מוחשי וכלים פרקטיים לחיים שלווים יותר.

רון תמיר- בת מזל גדי, מתקשרת, מאמנת אישית, מנחה בפסיכותרפיה הוליסטית, דמיון מודרך ועוד. את היכולות יוצאות הדופן שלה היא מכנה מתנה מ-'מלכות שמיים' ורואה בהן זכות וחסד מיוחדים שניתנו לה בחיים האלה כדי לעזור לאחרים הזקוקים להנחייה וסיוע בנתיב שלהם בעולם הזה.

את הידע שלה היא שואבת ממה שהיא מכנה "הספרייה הקוסמית" הגדולה. רון תמיר מקבלת מסרים שהיא יודעת לתרגם לשפה מעשית ומוחשית המובנת למטופלים. ה'עבודה' איתה מתחילה כבר עם שיחת הטלפון הראשונה. הקול שלה הוא בעל איכות מיוחדת: שקט, מרגיע, נעים ומלטף ועוטף את המאזין בשלווה גדולה, קבלה והכלה. התחושה המתעוררת בלב היא שהכל פתאום בסדר, אין שום דבר שקשה מדי, הכל אפשרי.

פסיכותרפיה הוליסטית ותקשור עם עולמות עליונים
כשרון תמיר מדברת על עולם הרוח, אין לה מעצורים. בנשימה אחת היא מזכירה מלאכים ואנרגיות, מדריכים רוחניים ועוד… כשהיא מסתייעת בכולם לצורך עבודת הקודש שלה: לעזור לאנשים הזקוקים לסיוע למצוא את הדרך הנכונה עבורם. תמיר מעידה על עצמה שהיא עוסקת בראש ובראשונה בשינוי תבניות חשיבה שהן מקור כל הרע. לשם כך יש צורך באיזון תת ההכרה האנושית עם הגוף, השכל והרגש. איך עושים את זה? בשיטת ג.ש.ר. (גוף, שכל, רגש). השיטה מבוססת על ההבנה הבסיסית שיש קשר הדוק בין כל הגורמים הללו וצריך לאזן ביניהם כדי להגיע לאיכות חיים אמיתית. רון תמיר גם קוראת בקלפים מסוגים שונים ומתקשרת, ובמקרה הצורך, גם מעבירה את מטופליה תהליך של אימון אישי על מנת לעזור להם להשיג את מטרותיהם.

"הכי חשוב זה להבין מה הגורם האמיתי של הבעיה ולא מה התוצאה שלה. אחרי כן, לשנות דפוסי חשיבה ובכך להביא לתוצאות המיוחלות והשונות בתכלית מן ההווה שאינו מספק. לצורך טיפול יסודי ועמוק המגיע עד לרבדים הפנימיים והאישיים של כל אדם יש צורך במספר פגישות. כך מספרת תמיר על התהליך אותו היא עוברת ביחד עם הפונה: "בהתחלה אני מוסרת את הידע שאני מקבלת עבור האדם היושב מולי. אלו הם דברים חשובים שחייבים לדעת כדי להמשיך". המפגש אורך בין שעתיים לשלוש ורון משתמשת בכל מגוון הכלים העומדים לרשותה כדי לתת תמונה הוליסטית ודרכים משלימות לטיפול בבעיה של המטופל. תקשור, קלפים, קבלה – תורת השמות והאותיות, וגם בתורת האניאגרם (טכניקה ייחודית המיועדת לגלות את צפונות ליבו של האדם על ידי למעלה מ 100 שאלות שונות). אמצעים אלה מאפשרים לתמיר לדעת לעומק מי האדם שהגיע אליה, מה אומרות אותיות השם שלו בשעת בריאתו, איפה ומה ניתן לשנות כדי לשפר את החיים, האם כדאי לשנות את השם, מהם יתרונותיו ומהם העכבות שלו ובאיזה תקופה הוא נמצא בחיים: חניכה, לימוד או התקדמות.

המידע העצום הזה מנותח על ידי רון לתמונה קריאה ופרקטית מועבר למטופל. התמונה הנשקפת למטופל המכילה את כל האספקטים של חייו שופכת אור על כל תחומי החיים שלו החל מבריאות דרך זוגיות, פרנסה, יחסים עם עצמו והסביבה ועוד. השתקפות זו עוזרת לפונה לקבל פרספקטיבה על חייו ולפתור את הסוגיות הבוערות לו.

ומה מתרחש בשלב הבא?
"אחרי שמתקבל הידע הראשוני, נכנסים לעבודה של פסיכותרפיה הוליסטית. זאת טכניקה שמלמדת איך לחבר בין העולם האנרגטי והמיסטי לארצי, ואיך לארגן את העולם האנרגטי- אסטראלי של האדם. התהליך מתבצע על ידי 'שיחה' עם המערכות התת הכרתיות ומאזנות אותן. אחרי כן אני נותנת למטופל תרגילים שיש לבצע בבית על מנת להפוך את היכולת החדשה לממוקדת יותר ולהטמיע אותה בחיי היום יום. ברגע שאדם יודע לשאול את השאלות הנכונות, למקד את עצמו במטרה, להבדיל בין עיקר וטפל ולמצוא את הדרך ליעוד שלו- הדרך אל האושר פתוחה."

מה לגבי כאלה שמעוניינים רק במפגש קצר או בפתרון בעיה ספציפית?
גם למי שרוצה תשובות מיידיות מבלי לרדת לעומקם של הדברים יש לתמיר מענה. יש כאלה שאינם מעוניינים לחפור במעמקי נפשם אלא רק לקבל תשובה במעטה העליון של החיים, כל אדם זכאי לקבל את הסיוע שהוא מבקש גם אם אין בנפשו הכוח לרדת לעומק, ולכן תמיר מעניקה תשובות גם בתחום הזה.

"מפגש איתי יכול להתקיים במספר צורות: יש כאלה שמעבירים אליי שם ותאריך לידה ואני מתחברת למידע הרלוונטי לגביהם באמצעות קלפים ותקשור. כך אני יכולה לענות על שאלות, לדעת מאיפה באות העכבות של המטופל, לבדוק מה הוא רוצה שיקרה, לראות אם זאת הדרך הנכונה ולהביא אותו להבנות שיאזנו אותו. יש מקרים שאנשים אינם מודעים לרצונות העמוקים והאמיתיים שלהם ואז צריך לבדוק מה מידת הנכונות לפשרה שתתקבל על הדעת. במקרים אחרים, כשאדם צריך להתעמק בשינוי מהותי ופנימי עמוק- דרוש סוג אחר של טיפול. זה מתאים לאנשים שבאים עם רגישויות גבוהות ושמרגישים שמשהו לא עובד כמו שצריך בחיים…. המידע הראשוני מתקבל בתקשור וקלפים ומשמש חומר גלם….עם המידע החשוב הזה יוצאים לדרך…במידה ויש צורך, יוצאים למסע של אימון שזה מתרחש במשך עשרה מפגשים ממוקדים. העבודה היא מעשית ומטרתה לחולל שינוי בהתייחסויות היומיומיות למצבי לחץ, לימוד מינון נכון של אסרטיביות לעומת תוקפנות או וויתור, פיתוח מערכת יחסים מאוזנת ובריאה עם העצמי הפנימי ועם הסביבה וכו'."

רון תמיר מסבירה כי כל סודות היקום נמצאים בחלל ובחורים השחורים בהם נבלע ונוצר חומר חדש. "כולנו אבק כוכבים. בכולנו יש את הניצוץ האלוהי.

ה"אני מאמין" שלי: יש לנו את היכולת להתחבר ולבחור בין מספר אפשרויות בחיים בכל נקודת זמן. לשם כך יש לעיתים צורך בהכוונה מלמעלה ואני משמשת כחוט שני המחבר בין שני העולמות.

קו ישיר לASKme – נבחרת המיסטיקנים
072-3401003
קו ישיר לASKme – נבחרת המיסטיקנים
072-3401003