המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

מבצע "צוק איתן " – גילה בויום בתקשור חזק

מאת: גילה בוים

גילה בויום פיתחה שיטה משלה לפענוח שמות, עוסקת באסטרולוגיה ומומחית בקלפי טארוט.

מאת: גילה בוים

גילה בויום פיתחה שיטה משלה לפענוח שמות, עוסקת באסטרולוגיה ומומחית בקלפי טארוט.

התקשור בוצע בתאריך 22.7.2014

במלחמת לבנון השניה, כאשר ברחתי מאימת הטילים בחיפה, ניהלתי מדור קבוע (הייתי בתל-אביב עם מחשב נייד), וקראתי לו חדשות התקשור והמטוטלת. פשוט בחנתי דברים מיום ליום לאורך כל המערכה, ורבים קראו זאת, במיוחד תושבי הצפון, ודברים הלכו והתבהרו כנכונים.

קראתי למדור חדשות התקשור והמטוטלת, כי מעבר לברברת הלא פוסקת של הטלוויזיה, רציתי לתת מבט שונה מנקודת מחשבה אינטואיטיבית.

הנה המדור מ-2006

http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?entryId=760591

לכן אני עובדת עם ראש נקי. פשוט אשאל את השאלות, ואקבל את התשובות עם המטוטלת, כאשר כל משפט שנכתב כאן יקבל אישור על ידי המטוטלת. בתחילה זה יהיה עם שאלות ותשובות. מאחר והיריעה נפרשה כאן להרבה כיוונים, הרי שיהיה כאן עדכון.

מצבו של החמאס

שאלה:

אחרי שנהרסות מנהרותיו, אחרי הטבח בסג'אעיה, אחרי שטיליו נהדפים על ידי כיפת ברזל, אחרי שהוא מבודד בעולם, אחרי ששדרן מצרי הביא נעל לאולפן ובתוכנית של רפי רשף, הכה בנעל על השולחן כמו שהורגים ג'וקים, ואמר שנעל זו הביא מהזבל, כי הם לא שווים אפילו שיכו בהם בנעל מנעליו, האם החמאס בשבירה?

 האם הוא הוזה?

מה טעם יש לו עוד להמשיך המלחמה המצב זה?

תשובות מטוטלת

האם החמאס על סף שבירה?

עדיין לא

האם הם רוצים להמשיך להילחם?

לא אין להם כבר כוח.

האם הם מוכנים להפסקת אש נכון לכעת?

לא.

האם הם פועלים בצורה אמוציונלית?

לא הם פועלים בצורה מחושבת לחלוטין ולמרבה ההפתעה, הם צפו את מהלך העניינים הזה. הכל מחושב אצלם, גם לוח הזמנים.

האם ישראל מבינה את המהלכים שלהם נכון?

לא. לא מעריכים היטב את הראש שלהם.

מי הראש הכי שטני מאחורי ההתנהלות של החמאס?

מוחמד דיף. הפצוע קשה, כרות הידיים והרגליים. הרמטכ"ל של גדודי עז א דין אל קסאם, הוא זה שמנהל בעצם את העניינים, וראשי הזרוע המדינית הולכים בעקבותיו.

מה המדיניות שלו, עד כמה הוא ימשוך את העניינים עד שתהיה הפסקת אש, על מה הוא בונה?

הרג של אזרחים שישמשו בשר תותחים בעזה ויעוררו דעת קהל.

גרירת פעילות קרקעית יותר ענפה של צה"ל, כאשר הוא מכין לצה"ל מלכודות נוספות.

מזמן הוא ידע שיש כיפת ברזל, כבר מעמוד ענן הוא הבין ששמי ישראל מגונים, ושחיל האוויר יפעל באין מפריע.

לכן, הוא הפך את עזה, למלכוד אחד גדול לכוחות קרקעיים. בעיקר הוא מצויד במלאי עצום של טילי נ"ט, וזה שהיום נפגע טנק אחד, נגמש אחד, זה בכוונה!!

מטרתו לגרום אבדות קשות לחיילים, לגרום לישראל לפגוע בעוד אזרחים פלסטיניים , לעורר דעת קהל עולמית שילחצו אפילו על המנהיגים כמו בארה"ב, גרמניה, צרפת ואנגליה וכו' שבהחלט אוהדים את ישראל כרגע. שלא לדבר על מדינות ערב, אשר לחלוטין מבודדים כיום את חמאס, זה לא בדיוק מזיז להם.

הם חייבים הישגים משמעותיים, שזה מבחינתם שישראל "תתחנן" להפסיק את הלחימה, והשפלת מצרים לא באה בחשבון מבחינתו.

עד כמה הם ישתמשו באוכלוסייה אזרחית כבשר תותחים?

לא מזיז למוחמד דיף הרבה, כולם צריכים להיות שאהידים  מבחינתו.

כמו שהוא מקריב עצמו, הוא רואה בחיים שלהם הקרבה, רואה בהם חיילים שנפלו בקרב.

האם יש סדקים, פילוג? שבירה? אצל מי?

חאלד משעל ראש ההנהגה המדינית אשר לא נמצא בעזה, לא ממש איכפת לו. איסמעיל הנייה הוא הנקודה היותר חלשה.

האם יש לו "אסים בכובע" לשלוף כנגד ישראל?

מה שהיה עד כה. שילוב של טבח באזרחים חפים מפשע, הרג של חיילי צה"ל, הפחד של הקהילה הבינלאומית להפיל לגמרי את שלטון החמאס, כדי שלא יעלו קיצוניים יותר גרועים כמו למשל:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4544927,00.html

ארגונים ג'יהאדיסטים אשר משתלטים על סוריה ועיראק, בקיצור הם רושמים את זה כיתרון, שלכן לא ירצו להפיל אותם עד הסוף, כי אין מי שמעוניין לשלוט בעזה.

המצרים לא מעוניינים.

אבו מאזן גם לא.

ישראל בטח לא.

אז מי יכול לשלוט?

רק כוח בינלאומי, כוח של או"ם, כוח בינלאומי של מדינות רבות, אשר חייבים להבין שעזה זה קן שרצים, מאוד מסוכן להתפרצות של טרור ממש בינלאומי, שיופנה כלפי העולם כולו.

איך זה משפיע על המשך הלחימה?

כאן נכנסת לפעולה ההנהגה המדינית של חאלד משעל. הם מבינים שישראל תפעל מבלי להפיל את החמאס עד הסוף, למרות שהם יגררו את ישראל עוד ועוד למצב הזה. גם מדינות העולם לא ירצו בכך, ולכן הם יתחילו ללחוץ על ישראל שתפסיק הלחימה, כי בינתיים אזרחים יפגעו, יהיה אסון הומניטרי, יהרגו חיילי צה"ל, ואז איכשהו כמו תמיד הם יצאו כאשר ידם על העליונה.

כי הם יודעים שהם יקבלו ממדינות ערב חבילת סיוע לשיקום וכו'. "בייאושם" הם עוד יגידו לאותו העולם שלא איכפת להם לא לשלוט בעזה. לא איכפת להם לרדת לחלוטין למחתרת, ולחיות בעיר התת קרקעית שלהם.

למה זה?

מוחמד דיף וחבריו הקיצוניים מרגישים, שלא נותר להם עוד הרבה זמן.

הוא במיוחד מרגיש ששעון החול שלו אוזל, שאין לו חיים ארוכים, ולא יהיה לו עוד תחליף.

בעצם, ההנהגה המדינית לא כל כך שולטת בהם והם גוררים שוב ושוב את עמם לתוך התופת כאשר הם אלה שמתחילים ירי, והם אלה אשר גוררים את ההנהגה המדינית למלחמות.

בכל אופן אין למוחמד דיף עוד חיים ארוכים.

אז מה הוא עוד עלול להכין לנו?

לגרור את ישראל למבצע מתמשך, כאשר עיקר הטילים והנשק נמצאים בעיר עזה עצמה. שם הוא מכין רשת של מנהרות, חטיפת חיילים, ומה שעוד צריך לקחת בחשבון, רקטות ארוכות טווח לשיגור לכל רחבי ישראל, אפילו עד חיפה ונהריה, כלומר, רצון לשבש לחלוטין את החיים בארץ.

אין לו בעיה לשגר אותם אפילו מגג בית החולים בעזה.

רק אז הוא ייעתר אולי להפסקת אש…

מה התכלית שבזה, מה יהיה הסוף עם כל זה, לאן זה מוביל?

יש לו ולצבאו שנאה תהומית לישראל!!!

בל נשלה את עצמנו. לעולם הם לא יכירו בישראל.

ההפך הוא הנכון. הם כרגע במחשבה שהם מכינים את המלחמה לדורות הבאים, ושאולי יום אחד "ישראל תגמור את עצמה", עם כל הפילוג אשר בה, והם בכל אופן תרמו את תרומתם.

אם נחזור לכאן ועכשיו, מה ישראל צריכה לעשות?

בראש וראשונה לא להיגרר לתוך עזה.

מה צריך להיות היחס לחמאס?

  1. החמאס הוא גידול סרטני, שאולי בהחלט כדאי לחסל אותו, ולא לפחד שאין לו תחליף.
  2. אין שום עתיד לשלטון החמאס בעזה, הוא לעולם לא יכיר בישראל, ולא ינהל עימה משא ומתן, הוא לנצח ימשיך. כמו היטלר המובס אשר רשם לזכותו "הישג", בכך שניקה את אירופה מיהודים, ובכך הוא "עשה שירות לאנושות ולדורות הבאים".  ככה גם חמאס מאמין שהוא אומנם לא ינצח את ישראל אבל יחליש אותה, וזה בונוס לעתיד לבוא כאשר ישראל מסיבה כלשהי לא תהיה עוד קיימת.
  3. צריך ליצור אלטרנטיבה לשלטון החמאס בעזה, כאשר יש להקים בה כוח רב-לאומי, ולבנות בה ממשל תקין מאנשי רוח מקומיים, כאשר תהיה לה אוטונומיה משלה גם בהסדר מדיני, וגם בקשרים שלה עם מצרים. לשם כך צריך אומץ בינלאומי וישראל לא מסוגלת להתמודד עם זה לבד.
  4. אבו מאזן וכוחותיו, אינו מהווה שום תחליף שלטוני. שיפסיקו לבנות עליו. אין בו שום טעם בעזה.
  5. כל הסדר עם החמאס, יביא לסיבוב נוסף תוך שלוש שנים. לכן החמאס יהיה כן מעוניין בהפסקת אש, אחרי "הישגים" מסוימים. אין טעם לעוד סיבוב, זה מיותר. קברניטי המדינה כבר מבינים את זה. צריך לגדוע את הזרוע הצבאית ואולי להשאיר את המדינית.
  6. "בעמוד ענן", הסכים החמאס להפסקת אש והושגו הבנות, וכל זה היה על מנת להתחמש ולחפור מנהרות. כלומר הכל היה שקר. גם כעת זה מה שעלול להיות. על קברניטי המדינה להבין, שהחמאס הוא כמו הרובוט "בשליחות קטלנית", אשר מתוכנת להשמיד את ישראל גם אם זה ייקח מספר דורות, כאשר הם די מאמינים ש"ישראל תשמיד עצמה", יום אחד עם כל שנאת החינם והפילוג אשר בה, ואז היא כבר תעשה עבורם חצי עבודה…
  7. על העולם להבין שחמאס לא יכול עוד לשלוט ברצועה. הוא שנוא על עמו, הוא מושחת,  הוא מדרדר את הרצועה, ולכן צריך אומץ להוריד אותם, אולי להשאיר משהו סמלי בזרוע המדינית, כי הם מסכנים את כל העולם. על העולם להבין שחמאס כעת נחלש ובקלות ישתלטו קיצוניים חדשים, כי יש שם בעיה רצינית!!!

פעילי חמאס, רואים שהארגון מסתאב, ולכן בקלות הם יערקו לארגונים חדשים קיצוניים, שמציגים עצמם כטהורים ואמיתיים יותר. חמאס נוסח אלקאעידה, מסכן את התעבורה הימית במזרח התיכון, יבצע פיגועי טרור גם נגד אירופה, ייתמך על ידי איראן, יסכן מטוסים באוויר, ובעיקר יפעל להרוס את התיירות במצרים ובישראל.

התרגלנו לעולם אדיש, אשר רוצה שקט בכל מחיר, ולכן משלם אחר כך ביוקר, כי כך לא פותרים את הבעיה עד הסוף.

מי שיכול כעת לפתור את הבעיה זה המשולש של ישראל, אובמה, ומצרים, הם אלה שיביאו את הפיתרון. זה הזדמנות מצד הגורל, למרות שאין החמאס נופל ממש כעת, אבל ניתן יהיה לגדוע בהרבה את הזרוע הצבאית שלו.

אין על צה"ל להיכנס לעיר עזה עצמה, עליה לפעול בשיטות אחרות, כמו הטלת מצור, והכל צריך להיעשות בדעה אחת עם ארה"ב ומצרים שיתמכו בגלוי. אין על ארה"ב לשלוח לכאן כוחות, אבל מצרים כן תשלח כוחות לסיני, ומצד שני צריך כן יהיה להקים מחנות פליטים בסיני, לאלה שיברחו משם.

כמו כן יש לנו בעיה רצינית ביותר וזה התקשורת הישראלית שמברברת בלי סוף, במיוחד כאשר מתחילים בדיבורים כמו, איך אנו נראים בעיני העולם, מתי החמאס יישבר ויסכים להפסקת אש.. וכו זה מיותר.

החמאס לא מבין שכאן הכל מותר, ולכן הוא חושב שבאמת התקשורת כאן משקפת את דעת המדינה, ואז הוא עושה שרירים, ועוד יותר לא נשבר. מי שישבור אותו יותר חזק זה מצרים, ושאר העולם המערבי.

מצרים מתייחסת אליו כמו לגידול סרטני שעבר כימותרפיה, כלומר היא קוראת נכון את המצב, ומאמינה שהחמאס גוסס, ולכן לא רוצה אותו עוד בעזה.

היא אולי תסכים שהוא יתפקד שם כממשלת בובות, ולכן היא משפילה אותו היטב בקהיר, ובניגוד לנו, לא בדיוק מפרסמים כל דבר בתקשורת.

אביגדור ליברמן צדק באמה אחוז כאשר אמר שלא צריך את החמאס בעזה, אבל הדרך שלו קיצונית.

צריך לחלץ בחכמה את האוכלוסייה האזרחית מציפורני החמאס, ואם ישאירו אותו, הוא ימשיך לחפור ולהצטייד בנשק, עד אשר ישתלטו עליו אלקאעידה וכו', כאשר הוא "יחפור להם את המנהרות", ויעשה להם את העבודה.

זה בדיוק כמו לפטם עגלים, כדי אחר כך לשחוט אותם לסעודה דשנה.

המלצות

עד ה-26.7 יצטרך ליפול דבר, האם מסתמנת הפסקת אש, שהיא לא תביא לטיפול השורש שדובר עליו כאן.

מצד שני, אם לא תהיה הפסקת אש, ומרס יכנס לעקרב, תהיה לחימה יותר ארוכה, שיכולה לקחת אפילו חודש עד חודשיים, כל עוד מרס יהיה בעקרב. לא יהיה טעם להיכנס ללחימה זו, אם לא מתכוונים ללכת לטיפול שורש, בו גם מדינות העולם יצטרכו לקחת חלק.

המצב הוא די קריטי, ואולי טיפול שורש עדיף כעת, כי אחרת יהיה לנו עסק בעתיד, לא עם חמאס, אלא עם קיצוניים חדשים נוסח אלקאעידה, כי החמאס עומד לאבד את השליטה הצבאית ברצועה, ולא יוכל עוד להשתיק מצבי ירי לישראל וגם לסיני ומצרים מתוך הרצועה, וגם לישראל לא יהיה עוד עם מי להילחם, כי כל המנהרות האלה והנשק שברצועת עזה יפלו מתי שהוא לידי ארגונים נוסח אלקאעידה.

למוחמד דיף שהוא דמות מאוד משמעותית, לא נותר הרבה זמן לחיות, הוא ירצח יום אחד על ידי אלה אשר "ישחטו את העגל המפוטם".

כתבה גילה בויום

אסטרולוגית, נומרולוגית ומתקשרת.

לפרטים:

www.oryada.com/kartis.htm

קו ישיר לגילה בוים
03-3726075
קו ישיר לגילה בוים
03-3726075