המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

תחזית אסטרולוגית לשנת 2014 מאת דניאל רועה:אסטרולוג והילר

מאת: דניאל רועה

אני כאן, בשבילך. שמי דניאל רועה ואני מומחה לאסטרולוגיה בשילוב הילינג ותקשור השילוב בין ייעוץ אסטרולוגי ותקשור מסייע לפיתוח המודעות ולצמיחה אישית. אני עוסק בתחום משנת 1996, מנהל פורומים, כותב מדורים בעיתונות בנושא רוחניות ואסטרולוגיה ומייעץ בקו המומחים של 103FM.
תחזית אסטרולוגית לשנת 2014 מאת דניאל רועה:אסטרולוג והילר

מאת: דניאל רועה

אני כאן, בשבילך. שמי דניאל רועה ואני מומחה לאסטרולוגיה בשילוב הילינג ותקשור השילוב בין ייעוץ אסטרולוגי ותקשור מסייע לפיתוח המודעות ולצמיחה אישית. אני עוסק בתחום משנת 1996, מנהל פורומים, כותב מדורים בעיתונות בנושא רוחניות ואסטרולוגיה ומייעץ בקו המומחים של 103FM.
תחזית אסטרולוגית לשנת 2014 מאת דניאל רועה:אסטרולוג והילר

מה האסטרולוגיה חוזה לנו  לשנת 2014 – יש לקרוא את מזל האופק בנוסף למזל החודש .

טלה 21.3-20.4 השנה מתחילה עם נסיגת ונוס השולטת על בית הזוגיות והשותפויות שלכם עד לסוף ינואר ועד שתגידו ג'ק רובינסון גם כוכב מאדים שליט המזל שלכם יכנס גם הוא לנסיגה ..בית הזוגיות שלכם מה שאומר שעד סוף יולי כאשר מאדים יצא מבית הזוגיות שלכם תתמודדו עם ענייני זוגיות. מה שכל זה אומר שמצפה לכם שנה מאתגרת במערכות יחסים שבהם תאלצו כנראה לשנות את דרכי הפעולה והדפוסים במערכות יחסים ולהעריך מחדש את הקשרים שלכם. לא מן הנמנע שקשרים שלא יעמדו בטלטלה יאלצו להסתיים כאשר חודש אפריל יהיה מאתגר במיוחד. כוכב צדק הנמצא בבית המשפחה ובמזל סרטן משקף לרוב תקופה של התרחבות בתחום המשפחתי אצלכם או אצל ילדיכם ואפשרות לשינוי מגורים הכוללים קניה , מכירה שיפוץ או מעבר לבית גדול ונוח יותר. כוכב פלוטו ממשיך למשוך אתכם לכיוון של שינוי כאשר אמצע אפריל 2014 מצביע על תקופה מאתגרת במיוחד עם שינויים משמעותיים גם בתחום הקריירה כולל אפשרות לשנות קריירה והסבה מקצועית. ב 16 ליולי עם כניסת כוכב צדק למזל אריה ולבית היצירה שלכם לשנה שלמה תוכלו להתחבר למעיין הנובע של היצירתיות שלכם וליצור ממקום אמיתי יותר. לאמנים וליוצרם שביניכם צפויה שנה משופעת בהצעות ואפשרות לזכות להכרה ופרסום. כלכלית חודשים אפריל מאי ואוקטובר נובמבר יהיו מוצלחים יותר.

שור 21.4-20.5 גם השנה כוכב שבתאי ישהה בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ויאתגר אתכם בנושאים הללו. כוכב שבתאי שליט מזל גדי לא עושה בדרך כלל חיים קלים ובמהותו דוחף את האדם להשקעה ומאמץ על מנת להגיע להישגים כמו שמאמן כושר אישי דוחף את המתאמן להישגים ולא עושה חיים קלים. שוורים רווקים יוכלו גם השנה להגיע להבשלה רגשית ויפסיקו לפחד מהתחייבות או כל דבר שלא אפשר להם לחיות עם בן זוג תחת אותה קורת גג. אם כוכב שבתאי לא יעשה את העבודה אז ונוס שליטת מזל שור אשר תמצא בנסיגה עד סוף ינואר ותשהה במזל גדי כ 4 וחצי חודשים תעשה זאת ותיצור התחזקות ושינוי דפוסים בנושא הזוגי. כוכב מאדים אשר יכנס לנסיגה בבית העבודה והשרות שלכם עשוי ליצור שינוי עמוק ויסודי בנושאים מקצועיים כאשר ישהה כ 7 חודשים שם. לאחר תקופה זו סביר להניח שתהיו ממוקדים יותר ונחושים לשנות את מה שנדרש גם אם מדובר בהסבה מקצועית או עזיבת מקום העבודה על מנת שתהיו מאושרים יותר. כניסת כוכב צדק למזל אריה החל מה 16 ליולי ולמשך שנה שלמה יחזק את עולמכם הפנימי ואת ביטחונכם. הבית והמשפחה ייהנו גם כן משהותו של כוכב צדק במזל אריה. הבית יהפוך למוקד האירוח שלכם ותזכו לעליה לרגל של המשפחה והחברים שלכם. מעבר דירה או רכישת דירה בהחלט אפשריים. כלכלית צפוי שיפור עם סיום נסיגת ונוס וכניסתו למזל דלי ולבית הקריירה והמעמד שלכם.

תאומים 21.5-21.6 את השנה אתם מתחילים עם נסיגת ונוס בבית כספי הזולת שלכם מה שאומר שעניינים עם כספים שלכם וכספים שמופקדים בידיכם כמו כספים של לקוחות או בתחום העסקי וגם התנהלות מול גופים פיננסיים עלולים להתערער ויש פה צורך להעריך מחדש את כל ההתנהלות שלכם או של השותפים. בני ובנות מזל תאומים שנמצאים בהליכי גירושים עלולים להיתקע בכל הנוגע לחלוקה של הרכוש המשותף וההסדר עם הילדים מה שיצור צורך לשנות את הגישה כלפי בן או בת הזוג שלכם ולעבוד על יחסים הוגנים יותר גם אם החלטתם להיפרד דבר זה עשוי להוביל ליותר הבנה ועבודה משותפת ממקום ברור יותר ועם פחות טינות וכעסים בעתיד. בעבודה אתם משקיעים יותר זמן ולוקחים יותר אחראיות בהשפעת כוכב שבתאי הנמצא בבית העבודה והשרות שלכם גם אם זה לא הבחירה הטבעית שלכם. יחד עם זאת תוכלו להגיע להישגים במיוחד במאי ובנובמבר אם תעבדו בצורה ישרה ואתית יותר. האומנים והיוצרים שביניכם יוכלו לפרוץ קדימה ולהגיע להכרה בין אפריל ליולי 2014. חברתית צפו לשנה עם הרבה שינויים ולצד הכרויות חדשות צפויות הרבה סיומים של קשרים במיוחד באפריל.עם כניסת כוכב צדק השולט על בית הזוגיות שלכם למזל אריה החל מה 16 ליולי ולשנה שלמה הרומנטיקה והזוגיות שלכם עשויה להשתפר והפנויים שביניכם צפויים להכיר שפע של בני זוג ואף להיכנס לזוגיות חדשה.

סרטן 22.6-22.7 הימצאותו של כוכב צדק הנמצא במזל סרטן עד ה 16 ליולי עשוי להטיב עמכם מאוד יחד עם זאת באפריל יתכן ותרגישו צורך להיכנס שוב לפרופורציות ולחזור למציאות, לפחות אצל חלק מכם. צדק עשוי להשפיע לטובה על עניינים כלכליים, הרחבת משפחה ומשפחתיות בכלל ועל עניינים אישיים ומקצועיים. באמצע אפריל 2014 כוכב צדק יהווה חלק ממבנה של מרובע גדול בשמיים יחד עם פלוטו, אוראנוס וכוכב מאדים מה שאומר שענייני זוגיות וכספים עשויים לאתגר אתכם ואת המסגרת המשפחתית שלכם ותצטרכו ליצור איזון מחדש מה שאומר להימנע מהפרזות ולהפסיק להאשים אחד את השני במצב שקורא. כניסת כוכב צדק למזל אריה ולבית הכספים שלכם החל מה 16 ליולי ייתן לכם הזדמנות להפוך ליצירתיים יותר בנושאים כספיים הפעם מבלי להפריז יותר מדי מה שעשוי להביא לשיפור ניכר במצבכם הפיננסי. בתחום הרומנטי ובזוגיות במיוחד חלק מכם יידרש לצאת מאזור הנוחות על מנת להגיע למערכת יחסים טובה יותר עם בני זוג ושותפים למיניהם. רווקים עשויים לעבור תהליך התבגרות והבשלה בעכבות נסיגת ונוס בבית הזוגיות שלהם והימצאותו של כוכב פלוטו גם כן שם שלא יאפשרו שמירה על הקיים. בעכבות השינויים הללו רווקים רבים יוכלו למסד יחסים במהלך שנת 2014. מקצועית ובקריירה תושפעו מהכוכבים צדק ואוראנוס שיעזרו לכם ליצור מיני מהפכה בתחום המקצועי ולקדם אתכם בין ינואר למאי 2014.

אריה 23.7-22.8 אתם נמצאים בעיצומו של תהליך התפתחות מואץ ואתם מחפשים מה עוד החיים יכול להביא לכם והאם תוכלו להיות באמת חופשיים. שיא התהליך עשוי להגיע בחודש אפריל כאשר אתם עשויים לרצות להשתחרר ממגבלות מסוימות וממערכת אמונות שלא מאפשרות לכם חופש אמיתי. אחד הדברים שתרצו להשתחרר מהם ולפעול ממקום של חופש אמיתי הוא התחום המקצועי. היחס שלכם לעבודה ולמה שאתם רוצים לעשות ישתנה מאוד במהלך אפריל חלק מכם צפוי לשנות עבודה וקריירה ולעשות הסבה מקצועית. ב 16 ליולי יכנס למזלכם, מזל אריה כוכב צדק המכונה באסטרולוגיה " המטיב הגדול " ועשוי לחבר אתכם שוב לאופטימיות ולהגביר את הכוחות היצירתיים שלכם. שפע של הזדמנויות בתחום האישי המקצועי והכלכלי עשויים להגיע לחייכם יחד עם זאת כוכב צדק במיוחד במזל אריה עלול לגרום להפרזות ולנפח את האגו ולפגוע בכושר השיפוט שלכם אם לא תתחברו לאמת שלכם. מערכות היחסים עם חברים לעבודה עלולים לעבור מספר טלטלות בינואר פברואר ובאפריל מאי 2014. חשוב שתדעו לזהות מה לא עובד ומה לא משרת אתכם יותר ותשכילו להסכים לשנות זאת גם בתוך עצמכם מה שעשוי להוביל ליחסי עבודה טובים יותר גם אם בחלק מהמקרים תצטרכו לסיים את קשרי העבודה שלכם. גם בזוגיות ובשותפויות זוהי שנה מלאה בשינויים. התקופות הרגישות הן ינואר פברואר אפריל ומאי.

בתולה 23.8-22.9 עניינים כספיים יעסיקו אתכם מאוד לפחות במחצית הראשונה של שנת 2014. ונוס השולטת על בית הכספים והרכוש שלכם נמצאת כרגע בנסיגה עד לסוף ינואר ותהווה גורם משפיע בתחום הכספי עד ל 5 למרץ. כוכב מאדים הנמצא בבית הכספים שלכם יכנס לנסיגה בתורו ב 1 למרץ ויהווה גורם השפעה עד ל 26 ליולי לפחות. מהנאמר עד כה יש להבין שיציבות כלכלית לא יהיה מנת חלקכם ככל הנראה בתקופות הללו אך היחסים וההתנהלות בנושאים של כסף ורכוש צפויים להשתנות בסופו של דבר. בני מזל בתולה רבים ייגע למסקנה שהגיע הזמן לפעול ולהרחיב את ערוצי ההכנסה שלהם ולא להסתמך רק על כוח העבודה שלהם. אחרים יצטרכו להתנהל בצורה קצת יותר יעילה עם כסף ורכוש בעיקר בכל הנוגע לבני זוג, משפחה וילדים. לאמנים וליוצרים שביניכם צפויה שנה מעניינת המאפשרת לכם לפרוץ לשווקים חדשים ולהעיז יותר מה שעשוי בסופו של דבר במחצית השנייה של 2014 להביא לכם יותר הכרה ופרסום. היחסים עם בני זוג וילדים עשויים לעבור שינוי יסודי לצד בהירות וסדר גם התרככות. התחום המקצועי החשוב לכם כבני מזל בתולה יעבור הרבה עליות וירידות ויאפשר לכם לעשות מהפכה בחייכם בתנאי שתדאו להרפות מעט מהשליטה שלכם. כניסת כוכב צדק למזל אריה החל מה 16 ליולי 2014 עשוי לעורר התעניינות בנושאים רוחניים ובהבנה עמוקה יותר של החיים .הצורך לחוות יותר חופש ברמת הנשמה יתגדל.

מאזניים 23.9-23.10 שנת 2014 היא ללא ספק שנת הזוגיות ומערכות היחסים אצל מרבית בני ובנות מזל מאזניים. בני מזל מאזניים מתחילים את 2014 עם נסיגת כוכב ונוס שהיא שליטת המזל שלהם ונמצאת בבית המשפחה שלהם, ההשפעה של הנסיגה תמשך עד ה 5 למרץ. כוכב מאדים הנמצא במזל מאזניים יכנס החל מה 1 למרץ לנסיגה וישפיע על נושא של מערכות יחסים וזוגיות עד ה26 ליולי כאשר השיא הוא אמצע אפריל 2014. בכל התקופות המדוברות בני ובנות מזל מאזניים יעברו מתיחת פנים רצינית בנושא מערכות יחסים זוגיות ושותפויות כאשר אין כמעט נושא עיקרי שהם לא יושפעו ממנו בעיקר בנושא הזוגי והמשפחה. מי שישכיל ויסכים להסתכל על האמת בפנים ללא תיקונים קוסמטיים יוכל לשנות את מה שלא באמת עובד וגם אם יחליט לסיים את הקשר שלו בסופו של דבר הוא לא יצטרך לשחזר את אותן הטעויות בקשר הבא. כמובן שלא כולם יצטרכו לעבור פרידה. כוכב צדק שימצא בבית הקריירה שלכם ימשיך להביא גם הצעות חדשות והזדמנויות לצמיחה. עם כניסת כוכב צדק ביולי למזל אריה תוכלו ליהנות מהצלחה מול גופים וחברות גדולות וחיי החברה שלכם עשויים להשתפר. כוכב שבתאי הנמצא עדיין ב2014 בבית הכספים שלכם מצביע על צורך להתנהל בצורה מדויקת ולהשקיע יותר זמן והשקעה על מנת לצמוח כלכלית.

עקרב 24.10-21.11 כוכב שבתאי שימשיך להיות במזל עקרב גם בשנת 2014 ממשיך לאתגר אתכם ברמה האישית, במערכות יחסים ובתחום הפיננסי אך במידה ואתם נענים לאתגרים שהוא מציב לכם אתם עשויים להתחזק מאוד ולעבור מה שמהותי עבור בן מזל עקרב והוא ..טרנספורמציה. נסיגת ונוס שליטת בית הזוגיות והשותפויות שלכם שתמשך עד לסוף ינואר ותשהה עד ל 5 במרץ שם משקף הערכה מחדש של מערכות היחסים שלכם והשותפויות שלכם. הימצאותו של ונוס במזל גדי ובנסיגה מעלה שאלות רבות וצורך ליצור מערכת יחסים שיכולה להטיב עמכם ושיש בה אינטרסים משותפים ויסודות חזקים. במידה וכל זה לא יתקיים או ישתנה עלולים להיות סדקים בקשר וקושי לגשר על הפערים מה שעלול להוביל גם לניתוק ופרידה. היחסים עם חברים וקרובים יעברו טלטלה אצל חלק מכם וגם שדרוג אפשרי כאן. עקרבים רבים ישנו סביבת מגורים למקום נוח ומעצים יותר עבורם במהלך החצי הראשון של 2014. כניסת כוכב צדק השולט על הכספים שלכם לבית הקריירה והמעמד שלכם ולמזל אריה החל מה 16 ליולי מצביע על שנה העשויה למשוך לחייכם שפע של הזדמנויות בתחום המקצועי והעסקי. מעמדכם עשוי להתחזק מאוד אם לא תנצלו את כוחכם לרעה או שתפריזו במניפולציות. זכרו שכוכב שבתאי פחות סלחן לשטיקים השנה ועלול ליצור קארמה שלילית אם תפעולו לא בלב נקי ומתוך אמת.

קשת 22.11-21.12 אתם מתחילים את שנת 2014 עם חמישה כוכבים בבית הכספים והמשאבים שלכם וקרוב לוודאי שאלו יהיו חלק מהנושאים המרכזיים שיעסיקו אתכם בשנת 2014. אם ניקח בחשבון את נסיגת כוכב ונוס והימצאותו גם כן של כוכב פלוטו שניהם בבית הכספים והמשאבים שלכם כאשר שניהם מייצגים נושאים חומריים נראה שהעניין הפיננסי יעבור טרנספורמציה משמעותית אצלכם. הימצאותם של ונוס ופלוטו במזל גדי עשוי לשקף צורך לרדת מעט מהאולימפוס שלכם ולהתייחס לכסף ,רכוש ומשאבים חומריים או אחרים במלוא הרצינות ואפילו שלא כדרככם….מעט באיפוק, רחמנה לצל"ן. התנהלות פזיזה ולא אחראית ופזרנות לעומת זאת עשויים להביא להפסדים ואפילו לפשיטת רגל והתנהלות אחראית ומעט איפוק במקרה שלכם השנה עשויים ליצור חוזק כלכלי. תקופות קריטיות עבורכם הן: ינואר עד מרץ, אפריל ומאי 2014. ב 16 ליולי 2014 יכנס שליט מזלכם למזל אריה ולבית המשויך לכם ואתם עשויים להרגיש מאוד נוח רק שימו לב שאתם לא עוברים מקצה אחד לשני מאיפוק לקרחנה גדולה ! כניסת כוכב צדק למזל אריה לשנה שלמה עשויה לשקף הרבה אופטימיות, שמחת חיים ושפע של הזדמנויות להתפתח, ללמוד ולטייל ,הצעות עסקיות ומקצועיות בארץ ובחו"ל. כמו תמיד צדק גם עלול להביא ניפוח והגזמה ובמקרה זה גם של האגו וכיפוף האמת כך שכדאי שתיקחו הכול בפרופורציה ! השילוב של צדק באריה ואוראנוס בטלה עשויים להטיב עם האמנים והיוצרים שביניכם ולהביא להכרה ופרסום ושפע של יצירות. בעבודה צפו להרבה שינוים, היציבות תגיע החל ממרץ 2014.

גדי 20.1 – 22.12 מהסתכלות ראשונית נראה שבני מזל גדי מתחילים את השנה עם חמישה כוכבים במזל שלהם וגם מולד ירח שזה אחלה להתחלות חדשות. מהסתכלות יותר מעמיקה נראה שכוכב ונוס הנמצאת במזל גדי בנסיגה והימצאותו של פלוטו בגדי מצביעים על תקופה מאתגרת בתחום הרומנטי, במערכות יחסים ובתחום הפיננסי. קשרים מהעבר עשויים להופיע שוב על מנת לסגור נושאים קרמאטים או להיכנס לקשרים ישנים ממקום אחר. בכל מקרה תמצאו את עצמכם מעריכים מחדש קשרים גם בהיבט המשפחתי שיכללו גם ריפוי. חודש אפריל יהיה מאתגר במיוחד בכל הנוגע למערכות יחסים וקשרים בבית ועם המשפחה. כלכלית תושפעו גם כן מנסיגת ונוס אשר תצא ממזל גדי ב 5 למרץ. כניסת כוכב צדק למזל אריה עשויה להצביע על התחום הפיננסי ועל אפשרות להגדיל את ההכנסות שלכם ממקורות שונים כולל ירושות. הימצאותו של כוכב מאדים בבית הקרירה שלכם עד ליולי 2014 הכוללת גם נסיגה של מאדים שם מצביע על שינויים משמעותיים בתחום הקריירה. הצורך לבחון את הדברים לעומק עשוי להביא אתכם להחלטה על שינוי מקום עבודה או הסבה מקצועית במקרה הטוב ומאבקים במקרה הפחות טוב עם הממונים וגורמים בכירים כאשר הכיוון הוא ליצור איזון במה שאתם עושים.

דלי 21.1-18.2 ונוס שליטת בית המשפחה שלכם נמצאת בנסיגה למספר שבועות ותשהה במזל גדי כארבעה וחצי חודשים מה שאומר שהיחסים עם המשפחה שלכם תתאפיין כנראה בעליות ומורדות. עניינים שהיו מודחקים עלולים לעלות על פני השטח על מנת ליצור שחרור וריפוי בתוך הבית ועם המשפחה. כניסת כוכב צדק למזל אריה ולבית הזוגיות והשותפויות שלכם החל מה 16 ליולי ולשנה שלמה יטיב עמכם בתחום הרומנטי. כוכב צדק המכונה באסטרולוגיה המטיב הגדול מצביע על יותר אופטימיות ופתיחת הלב ועל שפע של הכרויות בתחום הרומנטי ומשיכת יותר זרימה ביחסים ושפע של הכרויות אפשריות עבור הפנויים שביניכם. מצד שני במידה ואין איזון יתכנו הפרזות , ניפוח והגזמה ודרמתיות יתר ולכן כדאי לתת קרדיט ולא לאבד את הראש. חברתית יתכן ותרגישו תקועים או שתקלעו למשבר הנובע מהצורך לפעול בחופשיות אך במקרה הטוב לא תקבלו תמיכה. דבר זה עלול ליצור תסכול ומרירות ורצון לנתק קשרים מחלק מהסובבים אתכם כולל קרובי משפחה. מקצועית אתם מרגישים שדברים עלולים ללכת פחות טוב בתחילת השנה ושהגדילה המסיבית לא אפשרית יותר כרגע מה שאומר שתצטרכו מעט להצטמצם בתחילת השנה ולפעול בצורה יעילה יותר בעבודה. השנה תרבו לנסוע בארץ ובחו"ל ואתם עשויים להכיר אנשים ממקומות שונים.

דגים 19.2-20.3 השנה מתחילה אמנם עם מולד ירח אך בצמידות לכוכב פלוטו כחלק ממרובע גדול מה שבמילים פשוטות אומר שבכל הנוגע לנושאים כספיים ההתחלה לא מבשר על הסוף כלומר שאתם צפויים להרבה שינויים במיוחד עם החברים שלכם מעורבים בכספים או בעסקים שלכם ובאינטראקציה מול בנקים וגופים גדולים אחרים. לאמנים וליוצרים שביניכם עשויה להיות שנה מלאה באפשרויות ליצור ולזכות בהכרה ובאופן כללי מבחינה מקצועית יפתחו בפניכם לא מעט הזדמנויות שיאפשרו לכל לצמוח ולהצליח כאשר ההכרה הציבורית שלכם תגדל. לכל בני מזל דגים בעלי עסק עצמאי העסק צפוי לגדול ולהתרחב אך חשוב שתהיו עם היד על הדופק ולא תוציאו כספים ללא הכרה. בתחום הזוגיות ועם שותפים למיניהם לא צפויים שינוים חריגים מלבד בתקופות פברואר, יוני ואוקטובר שבהם מרקורי שליט בית הזוגיות שלכם יכנס לנסיגה ועלול להקשות על התקשורת ועל ההתנהלות שלכם מול בין הזוג. נסיגת ונוס עשוי להשפיע על היחסים עם מעורבות שלכם בקבוצות ובצד החברתי שם כולל חברים קרובים יותר. יתכן וחלק מהאנשים שאתם בקשר איתם היום לא יהיו בקשר איתכם בסוף השנה ולחלופין אנשים חדשים יכנסו לחייכם.

קו ישיר לדניאל רועה
03-3726075
קו ישיר לדניאל רועה
03-3726075