המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

072-3401003

השפעת מערך הכוכבים המיוחד משנת 2010 ועד היום

מאת: גילה בוים

גילה בויום פיתחה שיטה משלה לפענוח שמות, עוסקת באסטרולוגיה ומומחית בקלפי טארוט.

מאת: גילה בוים

גילה בויום פיתחה שיטה משלה לפענוח שמות, עוסקת באסטרולוגיה ומומחית בקלפי טארוט.

אנו נמצאים בתקופה מאוד מיוחדת, כבר משנת 2010, ויש לנו מסר מיוחד שבא לידי ביטוי בכוכבים, שקשור באומץ ואמונה לעומת אי ודאות שכנגד.

הרי אם נסתכל על הורינו, על אבותינו, על מורשתנו, הרי שנראה שתמיד הם ידעו את דרכם, כי כלל לא היה מקום למה שליבם חפץ, אלא עשו הם את מה שצריך, כי היו הם חלק מחברה שמרנית וממוסגרת.
ככה זה היה בעבר, אבל אין זה עוד כיום, במיוחד בשנים האחרונות, כמגמה שהחלה כבר בשנת 2010 והתחזקה עוד יותר משנת 2012.

מצד אחד מצוי פלוטו כוכב ההרס והבניה מחדש , במזל גדי, והוא מערער את אישיות הממסד. הוא ממלא אותנו בכעס כלפי כל התבניות השמרניות, אותם אנו רוצים לשבור, ואנשים קמים ומתמרדים במיוחד הדור הצעיר.
מוכנים אתם "לצאת מן הארון", מוכנים גם לא בדיוק לעשות תואר באוניברסיטה ולממש הזדמנויות חדשות, כמו למשל בעולם המחשבים, הסטארטפ והאפליקציות, או כל יוזמה אחרת.
עוזר לכך אורנוס שנמצא בטלה שהוא מזל של חידושים ומהפכות ויוזמות חדשות, והוא אשר נותן לכם את האומץ להעיז.

לעומת זאת, לעומת שני "הענקים האלה", המאוד כוחניים והחלטיים, הנה נמצא לו נפטון בדגים, שהוא מבלבל ולכן רבים מכם חשים אובדן דרך.
פתאום אתם לא יודעים מה אתם רוצים וחשים מבולבלים.
תמונת העולם המסודרת שלכם הולכת ומשתבשת.
מצד אחד חולמים אתם על עולם שונה, חיים אחרים, עיסוקים חדשים, ומצד שני אתם חשים שאולי מה שאתם רוצים הנו בלתי מושג, כאשר פלוטו ועמיתו אורנוס, נותנים לכם להאמין שאפשר להעיז, ושהנה הכל אפשרי.
האם תצליחו אתם לברוא וליצור את הדרך ואף להתמיד בה?

אך לנפטון בדגים, יש פן נוסף.
אם רק הייתם יודעים מה אתם רוצים באמת!
כי לפתע חשים אתם רצון לדברים חדשים, אחרים, בלתי ברורים, וזה מותיר אתכם באי ודאות מוחלטת.

אז ככה שמבולבלים אתם בין המה ובין הכיצד.

עליכם לדעת שכל אחד מכם הוא חלק מתקופה שהולכת ומשתנה ושהעידן החדש באמת יבוא משינוי חברתי אבל דרך כל פרט ופרט בעידן הזה, שיוכל להתחבר לרצון האמיתי וגם לממש אותו.
אותו רצון אמיתי שהוא רצון הנשמה, שבא מתוך שמחה, כפי שכבר נאמר:
"הפוך רצונך לצינור, ורוקן עצמך מצורך"

לכן עליכם להבין שלאור מצב כוכבים מיוחד זה שבשמיים, אין עוד הדברים כל כך ודאיים, וברורים מראש. כל החיים הפכו להרפתקה אחת גדולה, שאין אתם יודעים מהו פשרה ומהו מטרתה.
לכן כל אחד מכם מצוי בעצם במסע אישי, בו דברים לא נקבעו מראש, וכל אחד מכם חייב להבין שיש לתת מקום לאי ודאות שאולי בעתיד יתברר, ולדבוק בכוח של פלוטו לחולל שינוי ובאומץ של אורנוס להתמרד כנגד כל מה שכבר אין בו עוד אמת פנימית.

תחשבו על פלוטו במחזורו הקודם בגדי שזה היה בערך למעלה מ-200 שנה עת נוסדה ארצות הברית. גם אז היה זה עידן הנאורות, והיציאה לקראת הרפתקה חדשה, של חיים בחופש, חלוציות ובניה של ארץ חדשה.
ככה זה גם כיום כאשר כל אחד מאתנו מחפש את הארץ המובטחת אשר בתוך עצמו, וכמו שאוניות המהגרים הפליגו על פני מים סוערים ליבשת אמריקה החדשה, ככה גם אוניית חייכם כיום.
לכן אמצו את הבלתי נודע אל לבבכם עם המון אומץ וכוח התמודדות, וכך גם תגיעו אל המטרה.

קו ישיר לגילה בוים
072-3401003
קו ישיר לגילה בוים
072-3401003