המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

למה תחזית אסטרולוגיה שבועית משמשת אותנו?

אסטרולוגיה שבועית
אסטרולוגיה שבועית

לא מעט אנשים מעוניינים לקרוא אסטרולוגיה שבועית, כדי לדעת איך עליהם להתנהל באותו שבוע. אולם, האם האסטרולוגיה באה להחליף את מנגנון קבלת ההחלטות שלכם? זה כמובן לא מדויק, וחשוב להבין למה בדיוק הכוונה.

תחזית של אסטרולוגיה שבועית מאפשרת לכם להבין כיצד השינוי במיקום כוכבי הלכת בשמיים ישפיע על המזל שלכם. כידוע, לכל אדם נולד למזל כלשהו, בהתאם לתאריך הלידה שלו. המזלות עצמם מושפעים בצורה שונה מכוכבי הלכת, מהמיקום שלהם בבתים בשמיים, ומהיחסים ביניהם לבין כוכבי לכת אחרים. לכן, לכל בן מזל יהיה שבוע שונה לחלוטין – ולכל אחד יהיו יתרונות וחסרונות בתחומים שונים. אז איפה נותר המקום האישי שלכם?

מתכוננים לכל מצב

ניתן להמשיל אסטרולוגיה שבועית לנבואה של ממש. דמיינו שאתם יודעים בבירור שבשבוע הקרוב צפויה לכם הצלחה בנושאי כספים ופיננסים. ברגע שאתם ידועים זאת – תסכימו ליטול יותר סיכונים, להגדיל את תקציב ההוצאות שלכם, משום שתדעו כי תקבלו תמורה הולמת ומצבכם הכלכלי יהיה טוב. לעומת זאת, אם אתם תדעו שצפויים לכם קשיים בזוגיות – אתם תהיו עדינים במיוחד עם בני הזוג, לא תאמרו דברים רגישים, ותדעו שזה לא הזמן לנבור בפצעי העבר. את כל הדברים האלה ואחרים, תחזית של אסטרולוגיה שבועית מסייעת לכם להבין.

התחזית בעצם מסבירה לכם אילו תחומים יהיו חזקים בשבוע הקרוב, ואילו פחות. כמובן שהאסטרולוגיה השבועית כפופה לחודשית ולשנתית, ולרוב אתם תראו איך התהליכים הקטנים בכל שבוע – מתלכדים לכדי תהליך אחד גדול ומרכזי באותו חודש או שנה. כך אתם תדעו איך לקבל את ההחלטות הנכונות, ולקדם את עצמכם וגם את אלו מסביבכם שיקרים לכם.

איך מחשבים את המיקומים?

בעקרון, מערכת של אסטרולוגיה שבועית מערבית, מבוססת על לוח השנה היוליאני-לועזי, ועל מיקום הכוכבים בהתבסס על לוח השנה השמשי. עם זאת, חשוב להבין שאפשר גם לקבל היום תחזית של אסטרולוגיה שבועית בהתאם ללוח השנה העברי. לוח השנה העברי שם הרבה יותר חשיבות במולד הירח, ובלוח שנה אשר מבוסס על השמש ועל הירח גם יחד. התחזיות מבוססות גם על הימים שמתחילים בעצם כבר בשעות הערב (כך מנהל לוח השנה היהודי), ואסטרולוגיה זו יכולה להשתלב גם עם תורות מיסטיקה יהודיות כמו תורת הקבלה.

לכן, לא משנה במה אתם מאמינים, ואיזה מן אנשים אתם. תמיד אתם תוכלו לפנות למומחה בתחום של אסטרולוגיה שבועית או לפנות לאתר מתאים או לייעוץ טלפוני – ולקבל את התחזית המתאימה לשבוע הקרוב.

03-3726075