המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

מה אומרים הכוכבים של אייל גולן ? מפה אסטרולוגית של הזמר שתגלה עליו הכל

מאת: גילה בוים

גילה בויום פיתחה שיטה משלה לפענוח שמות, עוסקת באסטרולוגיה ומומחית בקלפי טארוט.
מה אומרים הכוכבים של אייל גולן ? מפה אסטרולוגית של הזמר שתגלה עליו הכל

מאת: גילה בוים

גילה בויום פיתחה שיטה משלה לפענוח שמות, עוסקת באסטרולוגיה ומומחית בקלפי טארוט.
מה אומרים הכוכבים של אייל גולן ? מפה אסטרולוגית של הזמר שתגלה עליו הכל

אייל גולן – נער שעשועים או איש רוח?

רבות התעסקו בשבוע האחרון במעשיו ואופיו של אייל גולן , כאחד הזמרים המצליחים במדינה כל כך קטנה
הועלו דעות לכאן ולכאן , האנשים המכירים אותו מקרוב מספרים על אדם רוחני , רחום בעל לב גדול המוכן תמיד להושיט יד לעזרה ,
כולם כאחד לא מאמינים לטענות הקושרות אותו לפרשת הקטינות , מנגד הועלו טענות על בליין אשר אוהב לבלות, מעריץ נשים ומנצל את מעמדו.
אז מיהו באמת אייל גולן ?

מה יודעת לספר לנו המפה האסטרולוגית על אייל גולן אשר נולד ב-12.4.1971

אייל גולן בן מזל טלה – מזל אש ,ביסוד האש כוכבי יופיטר ונפטון בקשר לא יציב מה שגורם לכך שהוא אדם עתיר דמיון והתלהבות,
מרץ והמון כריזמה .
כנגד יסוד האש המאופיין ע"י 3 כוכבים מתוך 10 , מופיע יסוד האדמה עם 4 כוכבים מאוד משמעותיים :
פלוטו בבתולה ומרקורי בשור גורמים לו להיות אדם בעל חשיבה פרקטית , שבתאי בשור מביא איתו הישגיות והתמדה,
ומרס בגדי מקום שנחשב לנעלה גורם לו להיות אדם שיודע לעבוד קשה ולהשיג כל מטרה .
כל אלה עושים אותו לאדם מעשי ורב פעילות , ונראה לכאורה שהוא אפילו אדם שמרן וסולידי.

אז מה בכל זאת משבש את יסוד האדמה במפה שיוצר שמרנות ויישוב הדעת?
מיהו אייל גולן על פי המפה האסטרולוגית , מבחינה רגשית ומינית ואיך זה מתיישב עם כל מה שמיוחס לו ?

לאייל יש ונוס בדגים, שזה המון רגישות, אפילו רומנטיות וחלומיות. הקשר הטוב למרס בגדי בהחלט הקנה לו את הכשרון הרב, ואייל בהחלט מתמסר לחלוטין למוזיקה ולשירה, מתמוסס ומאבד זהות עצמית בתוך הצלילים. אבל דגים הוא גם מזל של אשליות, אשליה של הרגע.
נוסיף לכך את הקשר הלא יציב שבין יופיטר ונפטון שבקשת אל השמש בטלה, ונקבל אדם עם תיאבון בלתי רגיל לריגושים גבוהים והתלהבות שלא יודעת מעצורים.
השמש מייצגת, דרך אגב, את דמות האב, אשר די נראית מנותקת, רחוקה ומרחפת במפה שלו, במיוחד הצורך של אייל בהערצה כי עם מזלות האדמה שבו, רואים שכבר מגיל צעיר הוא היה ילד מאוד מעשי שפילס את דרכו במו ידיו. לכן הסגידה והערצה לו קונים אותו.

במפה שבה מככבת ונוס בדגים, ונפטון ויופיטר הסוחפים בקשת, מראה שהוא חי בריגושים גבוהים, מה שבאמת מתאים לזמר, אשר חי את השואו על הבמה בכל נפשו ומאודו, ואז נוצר ניגוד בין החיים שעל הבמה, לבין היומיום שמחוץ לבמה, בשל הניגוד המאוד גדול במפה בין האש והאדמה.
משום כך אין בו מתינות ושלווה ולכן הוא הפך להיות מכור לריגוש הגבוה , ולכן הוא ירדוף אשליה אחר אשליה באהבה ולא בטוח שהוא מסוגל למסור עצמו לקשר יציב אחד.
מה שמחזק טענה זו, זה הניגוד שבין הפרקטיות של מרקורי בשור, שזה בהחלט מחשבה רציונלית, מעשית ומפוכחת, לבין הנפטון ויופיטר בקשת שיוצרים זווית מנותקת של 150 מעלות, וזה מה שגורם לשסע באישיות שלו. של היסחפות ואשליה, לעומת התפכחות שמחזירה אותו לקרקע בצורה קשה.

הירח במפה האסטרולוגית, מייצג את הבסיס הרגשי עליו נבנים החיים שלנו, ואת הילדות ובמיוחד את דמות האם.
אין ספק שירח בעקרב מייצג אימא הישרדותית אשר נלחמה את מלחמת החיים, ובהחלט עברה משברים רגשיים ובכך אין סוד לאור היחסים עם האב.

ירח בעקרב מייצג גם מיניות מאוד עמוקה ויצר חזק, והוא נוטה למיניות כמוסה ולהתמסרות רק לבן זוג אחד.
במקרה של אייל, קיימת זווית של 30 מעלות, שוב אל הנפטון והיופיטר אשר בקשת, מה שהופך אותו למחפש את הריגוש האפילו אשלייתי אשר במין.
אין ספק שהוא בהחלט יחווה רגעים של התעלות הנפש בעת האקט המיני ויתמסר לכך בכל נפשו, כאשר חוויה זו תגרום לו להרגיש מאוד ב-high , אין ספק שהוא יהיה גאה בעצמו שהוא רגיש, ארוטי ויהפוך את המיניות למעשה אומנות.

לאייל יש את ציר היעוד, את ראש הדרקון בדלי, לעומת הזנב שזה התיקון באריה, ואין ספק שזה בהחלט יהיה שיעור גורלי בשבילו, מאחר וביעוד שלו, יהיה עליו להבין שעליו לפעול באופן מעשי למען החברה, ולהפסיק את חיי ההוללות.
הוא גם אדם מצפוניסט, כי בכל זאת קשת הוא מזל הצדק והוא מחובר היטב לפלוטו שבבתולה, ולכן הוא בהחלט יכה על חטא, וגם עלול לקחת על עצמו אשמה אפילו מעבר, והוא בהחלט עומד לעבור תקופה של התפכחות גורלית.

מה צפוי לו ?

לדעתי, מבחינת שערוריית המין, ההר יוליד עכבר והוא יצא זכאי מבחינת הספק, אפשרי אולי דרך עסקת טיעון, כי מלבד יחסי מין עם קטינות בהסכמה , לא יהיו האשמות של בעילה ללא הסכמה, הדחה לסמים וזנות וכו', יהיה מאוד קשה להוכיח את הקשר הישיר
שלו לכך .

מה שכן צפוי לאייל זה התעמתות קשה עם הרשויות, וזה לא סוד שיש לו סיבוך עם מס הכנסה, הרי ונוס עומדת להיכנס להילוך אחורי במזל גדי בחודש דצמבר 2013, ומיד אחריה מרס יכנס להילוך אחורי עד מאי 2013, וכל זה בהחלט משפיע לו על האורנוס, מרס והשמש בטלה. הוא עומד לעבור תקופה של להכות על חטא, והתפכחות לא קלה. יהיו בהחלט תשלומי כספים, אבל יותר חשוב יהיה לו לשקם את תדמיתו הציבורית.
יחסיו עם האבא, אשר חזר לחייו רק לפני שנתיים ילכו ויתנתקו וזה יהיה תהליך של שנתיים לפחות, וכך גם לקשרי חברה לא ראויים. אייל הולך לעבור תקופה ארוכה של אי ודאות למה יעלה בגורלו, ומשפטי מס ההכנסה ופרשת הקטינות ישתרבבו זה בזה, וכל זה עד יוני 2014.

אין זה מן הנמנע שנראה אצלו בשנתיים הקרובות חיפוש אחר ערכים רוחניים ואפילו קרבה לדת, עשיית מעשי חסד ונתינה ,
הרבה חשבון נפש והתקרבות לאני הפנימי האמיתי שלו

טיפים מבחינה נומרולוגית

בשיטת הנומרולוגיה הקרמאתית, אותה פיתחתי המשלבת תאריך לידה עם אותיות השם, אייל הוא מספר גורל 7 מ-34 שזה תבנית של אדם אשר חי בעולם הדמיון ושובר נורמות חברתיות שזה ה-4. 7 זה גם מספר של משיכה לנסתר ולרוחני, ובהחלט אייל צריך להיות בלבטים של משיכה לדת אך גם דחיה ממנה, כי הוא 7 מ-34, כאשר זה אנטי מממסדיות.
גיל הגורל שלו הוא 34, ואכן מעבר לכך הוא בהחלט פרץ בגדול, אבל גם היו גירושיו.
מגיל 35 פעלה אצלו האות א' שזה קלף השוטה בטארוט, שזה הכל פתוח וחופש ללא גבולות, ועם שנה אישית 6, מה שאפשר לו בהחלט לבנות קריירה בלתי רגילה, במיוחד ב-7 השנים האחרונות, קריירה שהלכה והגיעה לשיאה בשנה האחרונה.
ביום הולדתו ה-43 תחל לפעול אצלו האות י' שזה קלף הנזיר בטארוט, קלף חשבון הנפש, עם שנה אישית 5, ולכן הוא בהחלט יכנס למצב של חשבון נפש רגשי, ובהחלט חיפוש אחר שורשים רוחניים, עד כדי אפשרות של מן חזרה בתשובה.
מצפות לו 4 שנים אתגריות ויהיה עליו לשקם את תדמיתו. יש לו כמיהה לזוגיות אמיתית והיא צפויה לו בין גיל 48 ל-50.

קו ישיר לגילה בוים
03-3726075
קו ישיר לגילה בוים
03-3726075