המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

מה צפוי לך בשנת 2012?

גם אליך הגיעו השמועות על סוף העולם שעתיד להתרחש בשנה הקרובה?

שנת 2012 הגיעה וזה הזמן לגלות מה צפוי לנו בהמשך השנה!

שנת 2012 הינה שנה שעומדת בסימן של שינויים והתפתחויות, הן במישור הגשמי והן במישור הרוחני. שינויים רבים שעומדים להתרחש בעולם, בכדור הארץ, וגם כאן אצלנו – בחברה הישראלית, עומדים להשפיע על חייו של כל אחד ואחד מאיתנו.

הכוכבים המשפיעים היום על מהלך הנסיבות ושינוי פני הדברים נקראים כוכבים דוריים, כיוון שהם משפיעים עלינו לאורך שנים, במטרה לשנות את פני הדור. כוכב פלוטו, בשילוב עם כוכב אוראנוס, מכוונים אותנו לקראת מקום חדש וטוב יותר ויחד הם מקדמים את הרצון לחופש ושחרור ממסגרות חיים קודמות וכובלות. כך, למשל, נמשיך לראות מהפיכות חברתיות גם בארץ וגם ברחבי העולם, מהפיכות פוליטיות ומדיניות אצל עמים הרוצים שינוי ומהפיכות נוספות שתפקידן יהיה לסלול את הדרך לעתיד טוב יותר.

כאן בישראל יתרחשו שינויים גם כן, ובמסגרתם גם ייחשפו סודות מהכנסת שהיו שמורים מתחת לפני השטח. יושם דגש רב על התחום הכלכלי, מקומות עבודה חדשים ייפתחו ודגש נוסף יושם גם על תחום סחר החוץ. בענף הרפואה צפוי מחקר ישראלי להביא לפריצת דרך עולמית משמעותית בריפוי מחלות קשות. גם ברמה האישית, אנשים רבים יחוו שינויים משמעותיים בחייהם במהלך שנה זו וזו ההזדמנות לפרוץ גבולות, להיחשף לדברים חדשים ולבצע שינויים שאולי מעוררים ספקות וחששות, אך יביאו לפריצת דרך גם בחיים האישיים.

רוצה לגלות מה צפוי לך באופן אישי בשנה החדשה? האם תגיע האהבה המיוחלת? מה יקרה לך בתחום הקריירה ואלו שינויים צפויים להתרחש בחייך האישיים? במרכז המומחים שלנו ניתן למצוא את מיטב המומחים בתחום האסטרולוגיה, אשר יכינו עבורך מפה אסטרולוגית אישית ויכוונו אותך להצלחה ושגשוג בכל התחומים בחייך, וכל זאת בצורה הדיסקרטית ביותר ובמרחק שיחת טלפון אחת!