המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

הכישופים נחשפים!

תחושת ביש מזל אופפת אותך? צרות תוקפות אותך בצרורות? ריבים תכופים עם בן הזוג? מחלות תוקפות אותך לעיתים קרובות מדי? אדם אהוב השתנה ללא היכר?

בדוק האם הוטל עליך כישוף!

הכישופים תפסו את מקומם בעולם עוד בימי קדם  – יחידי סגולה שהתברכו בכוחות מיוחדים עשו שימוש בכשפים, לחשים וקמעות שחוללו שינויים בעולם. שימוש בכישופים נעשה למטרות שונות: כישופי אהבה למציאת אהבה והחזרת אהבה, כישופים שנועדו לפגוע בפרנסה, בבריאות וביחסי חברה וזוגיות של אדם אחר. מעטים האנשים שיודעים לעשות מעשי כשפים אמיתיים ולהסיר אותם – דבר הדורש מיומנות, ניסיון וכישורים רבים.

סוגי הכישופים הנפוצים :

עין הרע – זהו מצב בו גורלו של אדם אחד מושפע מרגשות שיש לאדם אחר כלפיו, במיוחד מרגש הקנאה. אותו אדם הוא בהכרח מכר מההווה או מהעבר אך לא בהכרח עוסק במאגיה. עין הרע זורמת לאורך הקשר האנרגטי בין השולח למקבל ולכן לא תמיד נעשית במודע. עין הרע עלולה לפגוע בגופו או בנפשו של אדם, בפרנסתו, במשפחתו, בעסקיו ובבריאותו.

שחור – השחור הוא כישוף הנעשה דרך מתווך העוסק בתחום המאגיה ומטרתו פגיעה רבת עצמה באדם המיועד. בשחור משתמשים לרוב בחפץ השייך לאדם המיועד כמו פריטי לבוש, שער או ציפורניים או באמצעי כישוף אחרים אותם מניחים בסביבת ביתו של האדם המיועד כגון: גרגירים, שתן חרדלי, מזוזות הבית ועוד ואז הפגיעה תכלול גם את משפחתו וביתו של האדם המיועד.

מאגיה קבלית –  מגיעה מענף הקבלה המעשית ומטרתה לפעול בעולמות עליונים ולהיטיב עם האדם. ההנחה היא שהעולם נברא ופועל באמצעות שמות הקודש ומכאן שלהגייה של שמות הקודש ויצירת קמיעות המכילים אותםיכולת להשפיע על חיי האדם. אמצעים מיסטיים נוספים הם תקשור עם מלאכים וסוד אותיות על פי הקבלה. 

סימנים שיש עליך כישוף:

  • ריבים ומשברים תכופים עם בני זוג ובני משפחה נוספים
  • ריבוי של בעיות גופניות, מחלות וחולשה בתקופת זמן קצרה יחסית
  • בעיות בפרנסה וקריירה, כשלונות ופיטורין, תקופת אבטלה ממושכת
  • אדם אהוב כמו בן זוג או ילד שנפגע או משתנה באופיו ללא היכר
  • ריבוי חפצים שמתקלקלים או נשברים בבית ובסביבתו, ליקויים במבנה הבית

אם יש לך חשש כי הוטל עליך כישוף שחוסם אותך ופוגע בך ובבני ביתך, אם אהבה ישנה אינה נותנת לך מנוח – במרכז המומחים שלנו ניתן למצוא את מיטב המומחים שיוכלו לבדוק אם יש עליך עין רעה או כישוף מכל סוג וביכולות מיוחדות יסירו מעליך את הכישוף ויתנו לך כלים לשמירה והגנה כדי שתעלה על הדרך לאושר והצלחה!