המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

נסיגת נפטון במאי השפעה חיובית או שלילית?

צילה

מאת: צילה שיר-אל

אסטרולוגית בכירה מהמוכרות בארץ, אסטרולוגית הבית של אתר ASKme ושל אתר stars.co.il, מפורסמת בזכות התחזיות האסטרולוגיות המדוייקות שלה וידועה כאסטרולוגית מקצועית ומהימנה
צילה

מאת: צילה שיר-אל

אסטרולוגית בכירה מהמוכרות בארץ, אסטרולוגית הבית של אתר ASKme ושל אתר stars.co.il, מפורסמת בזכות התחזיות האסטרולוגיות המדוייקות שלה וידועה כאסטרולוגית מקצועית ומהימנה

שלום לכולם….. והפעם על איל הים ….נפטון

מהשבוע נכנס לנסיגה כוכב נפטון איל הים המקושר עם כל נושאי ההתאהבות, היצירה, הרוחניות והנתינה ללא גבולות בהשפעתו החיובית ואילו בהשפעתו השלילית מוכר ככוכב המבלבל, יוצר מצבים של חוסר וודאות, חוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אובייקטיבית ובלבול חושים….. מי שמושפע מכוכב זה בהיבט הכספי הכרחי לו שיתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים, אחרת ישקע בחובות שאין מהן דרך חזרה.

כוכב זה נמצא במזל דגים וישהה בנסיגה עד לחודש נובמבר 15.

כולנו מעדיפים את השפעתו החיובית שכן זו אותה תחושה של יצירתיות והתאהבות שכולם מחכים לה. תחושה של בועת אנרגיה נעימה שאופפת ומושכת להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה.

את השפעתו היותר טובה של כוכב זה יחושו המזלות הבאים: דגים, שור, סרטן, עקרב וגדי.

תרגישו הרבה יותר רוחניים, רומנטיים, יצירתיים ואף מאוהבים בצורה סוחפת -אך מבלי לאבד את עצמכם בתוך הקשר.

לעומת זאת, יהיו מזלות אחרים ובעיקר אלו שנולדו בשליש הראשון של המזל , אשר יושפעו בצורה שלילית מהקשר ואלו הם:  בתולה, קשת , תאומים , אריה ומאזניים.

אלו מכם המושפעים בצורה שלילית על ידי נסיגתו של כוכב נפטון, תחושו בערפול כלשהו שאופף אתכם ומפריע לחשיבה שקולה והחלטית, בלבול, חוסר יציבות ונראה שתהיו הרבה יותר רגישים לסביבה עד כדי כך שתתנו לאנרגיות של אחרים להשפיע עליכם. מומלץ לקחת עזרה על מנת שתצליחו לחשוב ביחד בדרך רציונאלית. החיים יזמנו לכם אירועים רבים שיוציאו אתכם מאיזון, תרגישו חוסר וודאות ולא תדעו כיצד לפעול בנסיבות החדשות שנוצרו.

מבחינה רגשית אתם עלולים להיפגש עם אדם אשר תאמינו בכל ליבכם שהוא האדם לו חיכיתם כל ימי חייכם – "הנפש התאומה" שלכם.

השפעתו המאתגרת של נפטון היא בכך שאינו מאפשר יכולת ראייה אובייקטיבית, ולכן נראה שתראו את הדברים בדרך אופטימית שמתאימה לתפיסת עולמכם, ותתעלמו מכך שייתכן שהעובדות בשטח מצביעות שעדיין רב הנסתר על הנגלה.

אותו רגש עילאי מרומם נפש הגורם לתחושות אלה, הינו למעשה חומר כימי המופרש במוח והנקרא :פנילאתילמין….חומר זה מופרש למשך כשנתיים/שלוש וזהו גם הזמן שאדם מרגיש את תחושת ההתאהבות משתלטת עליו.

התחושה הטובה שמעורר הקשר החדש, היא של הימצאות בתוך בועה משותפת אנרגטית המעשירה זה את זו ונותנת תחושה עילאית של התרחבות הנפש,שמחה והנאה.

את כל התחושות המופלאות והנהדרות האלו, מעורר האדם שנשלח על ידי הקרמה (גורל) להיות הקשר הגורלי שדרכו נלמד "שיעור" להמשך התפתחותנו.

הבעיה בקשר זה היא כי התחושה הטובה אינה נותנת לאדם החווה את אנרגיית ההתאהבות לראות את האדם העומד מולו כפי שהוא באמת, אלא צבוע בצבע "וורוד", כך שהכול נראה טוב, יפה ונהדר.

הבעיה מתחילה לאחר שהשפעת החומר הכימי מסתיימת ואז מתחילה אותה ההבנה אצל האנשים אשר מתעוררים למציאות אחרת, ומבינים שלמעשה לא ראו נכון את האדם אשר מולם ומרבית הדברים שחשבו עליו, אינם מתקיימים במציאות.

ההתעוררות הינה קשה וכואבת שכן השפעת כוכב זה הינה בין שנתיים לארבע שנים,  ובינתיים ייתכן שכבר עבר זמן עד לקבלת התובנה המתאימה.

במקרה הטוב, (ויש גם כאלו (: ) גם לאחר ההתעוררות מהשפעת הכוכב, עדיין תישאר תחושת חברות, אהבה, הערכה, כבוד הדדי וכל הנלווה לזה.

אלו שחשים בכך, ימשיכו בזוגיות ובשותפות יוצרת ופורייה, ואילו אלו שהתעוררו למציאות אחרת, יתחילו תהליך ארוך וכאוב של פרידה.

הדבר הנכון בפרק זמן זה של תחושת ההתאהבות היוצרת מצב של בלבול, הוא לא לנקוט עמדה כלשהי ולחכות זמן מה עד אשר יתבהרו הדברים.

ולכן, אלו מכם שחווים התאהבות, קשיים וחוסר וודאות מכל סוג שהוא מומלץ לכם להשהות החלטותיכם ולא להחליט החלטות חפוזות כדי שלא תצטערו מאוחר יותר עם תום מעבר כוכב זה.

עכשיו, אנחנו נמצאים באחד השיאים של השפעה כוכבית זו ובחרתי לפרט את הנושא הרגשי כיוון שהוא זה אשר מושפע במיוחד בתקופה זו וחשוב לדעת שכוכב נפטון עלול להשפיע גם על גורמים נוספים כגון: עבודה, בריאות, כספים , יצירה וכו'. ומומלץ לכל אחד לבדוק השפעה זו בהתאם למפה האישית שלו.

במקרה ואתם חייבים לבצע החלטות, התייעצו עם אנשי מקצוע והחליפו דעות עם אנשים אובייקטיביים שאתם סומכים על מילתם והשקפת דעתם.

בברכת שבוע טוב

צילה שיר אל

קו ישיר לצילה שיר-אל
03-3726075
קו ישיר לצילה שיר-אל
03-3726075