המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

כניסת הכוכב מרקורי לנסיגה במזל תאומים וכיצד זה ישפיע עלינו

צילה

מאת: צילה שיר-אל

אסטרולוגית בכירה מהמוכרות בארץ, אסטרולוגית הבית של אתר ASKme ושל אתר stars.co.il, מפורסמת בזכות התחזיות האסטרולוגיות המדוייקות שלה וידועה כאסטרולוגית מקצועית ומהימנה
צילה

מאת: צילה שיר-אל

אסטרולוגית בכירה מהמוכרות בארץ, אסטרולוגית הבית של אתר ASKme ושל אתר stars.co.il, מפורסמת בזכות התחזיות האסטרולוגיות המדוייקות שלה וידועה כאסטרולוגית מקצועית ומהימנה

והשבוע על כניסת הכוכב מרקורי לנסיגה במזל תאומים .

בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי המקושר גם עם תקשורת לנסיגה במזל תאומים . הפעם השפעות הכוכב תהיינה חזקות יותר כיוון שמרקורי הוא גם הכוכב שמזוהה עם מזל תאומים, כך שהכול יותר יועצם.

תאריכי הנסיגה יהיו בין ה19.5 ועד לתאריך 11.06 .

המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים : תאומים, קשת, עקרב, גדי, בתולה ודגים.

כבר כמה ימים לפני כניסת הנסיגה תורגש השפעת הכוכב ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון בזמן שמתכננים אירועים שונים.

ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב – הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. ואולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.

ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא. הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, לוודא מועדי פגישות – ייתכנו שינויים ועיכובים, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'.

מומלץ לא לעשות בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים או בדיקות לא ברורות.

נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

ולמרות הכל, ישנם הרבה אנשים שנולדו במועד נסיגה כלשהי ולכן תקופה זו דווקא יכולה להיטיב איתם ולכן , מומלץ לבדוק באופן אישי לכל אחד כיצד הנסיגה משפיעה על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

להלן השפעת מרקורי בכל המזלות

טלה

מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על מנת לטפל ולשדרג את סביבת  חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאימו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים – חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.

שור

בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על ידי אירועים שונים שיגבירו את הצורך בתקשורת גלויה וכנה, אך גם את חוסר הוודאות בנושאים כלכליים. נראה כי לעיתים אתם חשים שפועלים מאחורי גבכם ואתם מרגישים שידיכם כבולות מלהגיב.

תאומים

מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

סרטן

מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות. זה הזמן לפתוח ולסגור מעגלים.

אריה

מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי אירועים שונים על רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת. אל תתנו לצורת המחשבה השגרתית להשפיע על שיקול דעתכם

בתולה

מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום ויתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם, זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב ובעיקר לפתוח עצמכם למקומות חדשים

מאזניים

מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא זה אשר יכול לשנות אצלכם את תפיסת עולמכם השגרתית ולעיתים להראות לכם דרך חשיבה ופעולה שיעזרו לכם להיות יותר מאושרים.

עקרב

מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות. וכמו כן, לבדוק מה קורה עם אנשים קרובים.

קשת

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.

גדי

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה. זה הזמן לבנות תדמית חברתית חדשה.

דלי

מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים וילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

דגים

מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. חשוב שתצאו מזווית הראייה הקבועה שלכם.

בברכת שבוע טוב

צילה שיר אל

 

קו ישיר לצילה שיר-אל
03-3726075
קו ישיר לצילה שיר-אל
03-3726075