המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075
תחזית אסטרולוגית

הורוסקופ שבועי בשיטות שונות


לרוב, כאשר אתם קוראים מדורי הורוסקופ שבועי בעיתונים או באתרי האינטרנט, הרי שמדובר על האסטרולוגיה המערבית, המבוססת על האסטרולוגיה הטרופית. אך אפשר לקבל תחזית של הורוסקופ שבועי גם לפי תורות אסטרולוגיה אחרות.

יש תורות אסטרולוגיה המושפעות מן האסטרולוגיה היהודית, אשר שיטת  החישובים שלה היא שונה, וגם החלוקה למזלות שונה, אם כי דומים לאסטרולוגיה הטרופית המוכרת. כמו כן, אפשר לקבל גם הורוסקופ שבועי שמנוסח אך ורק לפי האסטרולוגיה ההודית.

האסטרולוגיה פותחה במספר תרבויות עתיקות באופן מקביל. בני האדם הקדמונים, במקומות שונים ובזמנים שונים, שמו לב כי גרמי השמיים נמצאים בתנועה, ופיתחו מערכת של אמונות בנדון. עם השנים התפתחו שיטות וטכניקות להבנת התנועות הללו שבשמיים. אז מהי בעצם השיטה הטרופית המוכרת, ומה אומרות השיטות האחרות?

הכירו את השיטות

כאשר מדובר על הורוסקופ שבועי "רגיל", הרי שהוא בנוי לפי השיטה הטרופית. השיטה נקראת כך, משום שהיא מבוססת בעצם על חלוקת המרחב בשמיים לפי קו המשווה הטרופי, ומנקודה זו מודדים את התנועה של כל גרמי השמיים, ומחלקים את המרחב שלהם ל-12 בתים שונים. בנקודה זו בקו המשווה, גם ניתן לראות את קבוצות הכוכבים אשר מייצגים את 12 המזלות, וחלוקת הזמנים במעבר של כוכבי הלכת למזלות השונים, הוא בחלוקה ל-12 חלקים שווים לחלוטין. שיטה זו נוחה מאד בכדי לנסח תחזית של הורוסקופ שבועי, שכן הדבר משתלב היטב עם לוח השנה היוליאני שמבוסס על השמש, וכך אפשר בכל שבוע לראות מה קורה לבני המזל השונים.

כמו כן, חשוב לציין שיטה זו של האסטרולוגיה הטרופית נוחה לבניית הורוסקופ שבועי, מכיוון שמדובר על שיטה שבה יש את תקופת המזל בסוף כל חודש, למשך 30 יום בממוצע – ומדובר על חלוקה שנוח ופשוט להבין.

לשלב עם כמה שיטות

עם זאת, כאשר אתם רוצים לקבל תחזית של הורוסקופ שבועי, אינכם חייבים לבחור רק בשיטה זו. אסטרולוגים רבים אוהבים לשלב בין השיטות, אשר בסופו של דבר אינן סותרות זו את זו, אלא מוסיפות אחת על דברי רעותה. האסטרולוגיה הסינית, למשל, מבצעת את החלוקה למזלות לא לפי החודשים – אלא דווקא לפני שנים (בהתאמה כמובן ללוח השנה הקונפוציאני ולא המערבי). אפשר לשלב בין העקרונות הללו בהתאם לשנת הלידה שלכם, בשילוב עם תאריך הלידה לפי האסטרולוגיה הטרופית – וכך תוכלו לקבל הורוסקופ שבועי מגוון ומעניין. לכל אסטרולוג יש שיטת עבודה משלו, ואפשר לבחור את האסטרולוג לפי השיטות שלו.