המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

072-3401006

הכישופים נחשפים!

מאת: ASKme – נבחרת המיסטיקנים

אודות מרכז המומחים הישראלי של askme – פאנל מומחים בנושא חיזוי אסטרולוגי, נומרולוגיה, קבלה , פתיחה בקלפים פאנג שוואי , תקשור ועוד, פתרונות ועצות בטלפון מעשרות מומחים שקיבצנו בתחום, יועצים ושאר אנשי מקצוע – 24 שעות ביממה.

מאת: ASKme – נבחרת המיסטיקנים

אודות מרכז המומחים הישראלי של askme – פאנל מומחים בנושא חיזוי אסטרולוגי, נומרולוגיה, קבלה , פתיחה בקלפים פאנג שוואי , תקשור ועוד, פתרונות ועצות בטלפון מעשרות מומחים שקיבצנו בתחום, יועצים ושאר אנשי מקצוע – 24 שעות ביממה.

תחושת ביש מזל אופפת אותך? ריבים תכופים עם בן/בת הזוג? צרות תוקפות אותך בלי הרף? אדם אהוב השתנה ללא היכר? מחלות תוקפות אותך לעיתים קרובות מדי? בדקי האם הוטל עליך כישוף!

המושג "כישוף" מתייחס לכל הליך פולחני אשר נועד לשנות את הקיים או להשפיע עליו באמצעות דרכים לא טבעיות. "כישוף" הוא מושג כולל לפעולות כגון קסמים, חיזוי בכוכבים, העלאה באוב, ניחוש לפי סימנים, ניבוי עתידות, לחישת לחשים, מאגיה על כל סוגיה ועוד

הכישופים תפסו את מקומם בעולם עוד בימי קדם, יחידי סגולה שהתברכו בכוחות מיוחדים עשו שימוש בכשפים, לחשים וקמעות שחוללו שינויים בעולם. הכישוף מוזכר בתנך בספר שמות "ומכשפה לא תחיון", בשל הציווי היו מחוייבים חברי הסנהדרין ללמוד ולהכיר את כל מקצועות הכישוף למיניהם על מנת שיוכלו לדון אותם. בימי הביניים חל מרדף אחרי אנשים שנחשדו כי עסקו בכישוף – "ציד מכשפות", זאת בעקבות אסונות טבע ומגפות אשר יוחסו לעוסקים בכשפים. בתחילת תקופת הרנסאנס ציד המכשפות תפס תאוצה דווקא כתוצאה מהתפתחויות בתחום המדע.

לעיסוק בכישוף נלווית קונוטציה שלילית של איסור או חטא, עבודת אלילים וחילול שם ה', הפחד מפני כישוף ותוצאותיו תמיד קיים ברקע אולם בעיתות משבר כשלא נמצא שום פיתרון אחר יש שפונים לכישוף כמוצא אחרון. השימוש בכישוף שימש אנשים יחידים אך גם מדינות, פשוטי העם מול שליטי עולם למטרות רבות ושונות, החל מריפוי ממחלה, אהבה, פרנסה, ילדים, טיפול באויבים ועד לנצחון במלחמה, המלכת שליט חדש והסכמים בין מדינות. כישופים רווחים הם כאלה שנועדו להשפיע על הפרנסה, הבריאות ועל יחסי חברה וזוגיות של אדם אחר, כישופי אהבה למציאת אהבה והחזרת אהבה, כישופים שנועדו לנטרל או לפגוע באויב.

מכשפים משתמשים באמצעים שונים ומשונים להצלחת הכישוף ולרוב ישתמשו בכמה אמצעים בטקסים פולחניים שונים, למשל: שימוש במילים ולחשי כישוף, מטות, שרביטים, צמחים, בדים, שמנים וכלי כישוף נוספים, בייחוד כאלו השייכים לאדם לו רוצים לבצע את הכישוף, שימוש בסמלי כישוף.

מעטים האנשים שיודעים לעשות מעשי כשפים אמיתיים ולהסיר אותם – דבר הדורש מיומנות, ניסיון וכישורים רבים.

סוגי הכישופים הנפוצים

שחור – השחור הוא כישוף הנעשה דרך מתווך העוסק בתחום המאגיה ומטרתו פגיעה רבת עצמה באדם המיועד. בשחור משתמשים לרוב בחפץ השייך לאדם המיועד כמו פריטי לבוש, שיער או ציפורניים או באמצעי כישוף אחרים אותם מניחים בסביבת ביתו של האדם המיועד כגון: גרגירים, שתן חרדלי, מזוזות הבית ועוד ואז הפגיעה תכלול גם את משפחתו וביתו של האדם המיועד.

מאגיה קבלית – מגיעה מענף הקבלה המעשית ומטרתה לפעול בעולמות עליונים ולהיטיב עם האדם. ההנחה היא שהעולם נברא ופועל באמצעות שמות הקודש ומכאן שלהגייה של שמות הקודש ויצירת קמיעות המכילים אותם יכולת להשפיע על חיי האדם. אמצעים מיסטיים נוספים הם תקשור עם מלאכים וסוד אותיות על פי הקבלה.

עין הרע – זהו מצב בו גורלו של אדם אחד מושפע מרגשות שיש לאדם אחר כלפיו, במיוחד מרגש הקנאה. אותו אדם הוא בהכרח מכר מההווה או מהעבר אך לא בהכרח עוסק במאגיה. עין הרע זורמת לאורך הקשר האנרגטי בין השולח למקבל ולכן לא תמיד נעשית במודע. עין הרע עלולה לפגוע בגופו או בנפשו של אדם, בפרנסתו, במשפחתו, בעסקיו ובבריאותו.

סימנים שיש עליך כישוף
ריבים ומשברים
תכופים עם בני זוג ובני משפחה נוספים.
בעיות בפרנסה וקריירה, כישלונות ופיטורין, תקופת אבטלה ממושכת.
ריבוי של בעיות גופניות, מחלות וחולשה בתקופת זמן קצרה יחסית.
ריבוי חפצים שמתקלקלים או נשברים בבית ובסביבתו, ליקויים במבנה הבית.
אדם אהוב כמו בן זוג או ילד שנפגע או משתנה באופיו ללא היכר.


אם יש לך חשש כי הוטל עליך כישוף שחוסם אותך ופוגע בך ובבני ביתך, אם אהבה ישנה אינה נותנת לך מנוח, במרכז המומחים של ASKme ניתן למצוא את מיטב המומחים שיוכלו לבדוק אם יש עליך עין רעה או כישוף מכל סוג וביכולות מיוחדות יסירו מעליך את הכישוף ויתנו לך כלים לשמירה והגנה שיעלו אותך על הדרך לאושר והצלחה!

התקשרי עכשיו 018-449-0179-88900

קו ישיר לASKme – נבחרת המיסטיקנים
072-3401006
קו ישיר לASKme – נבחרת המיסטיקנים
072-3401006