המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

הורוסקופ שבועי I תחזית אסטרולוגית שבועית

השינויים במהלך הורוסקופ שבועי

לעתים קרובות, כאשר תקראו הורוסקופ שבועי, תשימו לב שמדובר על תהליך שנעשה באותו שבוע, ולא על חיזוי נקודתי. לא פעם, התחזית של הורוסקופ שבועי מציינת בפניכם אף שיש לעשות חלוקה מסוימת בין הימים הראשונים בשבוע לבין סוף השבוע. כדי להבין את השינויים הללו, חשוב להבין ממה הורוסקופ השבועי מורכב.

ככלל, ההורוסקופ הוא שיקוף של מפת הכוכבים . כאשר מדובר על הורוסקופ שבועי, מדובר על מפת הכוכבים באותו שבוע. אלא שכידוע, כוכבי הלכת לעולם אינם עומדים – הם תמיד נמצאים בתזוזה ביחס לשמש, וביחס לכוכבי לכת אחרים. הם נעים ללא הפסקה ממקום למקום – לכן בעצם, הורוסקופ שבועי תמיד מציין תהליך מסוים.

שינויים לאורך השבוע

אבל עד כמה הורוסקופ שבועי יכול לציין תהליכים עמוקים? עד כמה המיקום של כוכבי הלכת משנה? ראשית, יש להבין שלכל כוכב לכת ולכל גרם שמיים יש מסלול שונה. לכן, לכל אחד מהם יש משך זמן משתנה, ולכן גם יש השפעות שונות על המזלות. יש מזלות שמראש נחשבים כיותר שמרנים ואף חוששים משינויים, משום שהמסלול של כוכב הלכת ששולט עליהם, הוא מסלול איטי יחסית, שאין בו שינויים חדים – וזאת לעומת מזלות אחרים שכוכב הלכת שלהם זז מהר יחסית, ומבצע שינויים רבים.

עם זאת, כאשר מדובר על הורוסקופ שבועי, הרי שצפויים שינויים מסוימים, אך הם לא בהכרח יהיו משמעותיים. המיקום של כוכבי הלכת אמנם משתנה בשבוע אחד, ולכן יש השפעות שונות על תחומים שונים – אך כנראה שהחיים שלכם לא ישתנו מקצה לקצה. הורוסקופ שבועי נועד יותר כדי לאפשר לכם להתגבר על האתגרים היומיומיים שצצים לעתים קרובות.

כמו כן, קיימים שבועות שבהם יהיה עליכם לקבל החלה גורלית בנושא מסוים – ובעזרת הורוסקופ שבועי תוכלו לדעת איזו החלטה לקחת. ההורוסקופ השבועי יחווה לכם מה יהיה מצבכם מבחינת כספים, קריירה, משפחה, זוגיות, לימודים, ועוד תחומים רבים אחרים שמעניינים אתכם. כך בעצם, אפשר לדעת קראת מה אתם צועדים בשבוע הקרוב, וכיצד הוא יתנהל וכך אתם תתנהלו בצורה טובה יותר.

חשוב להיות סבלניים

יש לזכור כי הורוסקופ שבועי לא מסתכל על רגע אחד נקודתי, אלא על מספר ימים שבהם יבשיל תהליך מסוים או שתהיה עליכם השפעה מסוימת. לא תמיד יהיה מדובר על מאורע אחד ספציפי אשר ישנה את המצב. לכן, כשאתם קוראים הורוסקופ שבועי או אפילו מזמינים תחזית שבועית אישית – חשוב לדעת שלא פעם יהיו אלו השפעות רחבות ומקיפות, אשר יחלו באופן מדורג, ולכן יש לפקוח עין ולזהות אותן.

רוצים לדעת מה צפוי לכם השבוע? דברו עם אסטרולוג מומחה וקבלו תחזית אסטרולוגית שבועית 

נומרולוגית, אסטרולוגית ומתקשרת. עוסקת בייעוץ זוגי נרחב וייעוץ על דרך המודעות, קבלה ותורת הנסתר. …

לייעוץ און ליין חייגו:

03-3726075