המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

מספר מבקרים: 2,252

מייעצת משנת: 2010

בת שבע דור

זוכת פרס מיסטיקן השנה הבינלאומי

בת שבע דור, מיסטיקנית בכירה בעלת שם עולמי.
בעלת ידע וכלים רבים שנרכשו במשך 30 שנים בישראל, אוסטרליה, בהודו וארה"ב.
מייעצת באמצעות תקשור, נומרולוגיה, קלפי טארוט, ספר תהילים ופירוש שמות לפי הקבלה. מטפלת ע"י ריפוי רוחני, פתרון חלומות, יצירת חוויות מתקנות, מיגנוט מזל ואור.
אני יועצת טראנספרסונלית המבינה את נבכי הנפש, אסטרו-נומרולוגית, מתקשרת עם התת מודע במסעות אל העבר, ההווה והעתיד. מאבחנת ומאמנת (חברה בלשכת המאמנים), מנחה סדנאות ומרצה עם מוניטין בינ"ל. מופיעה בראיונות לטלוויזיה, משדרת ברדיו 103 וכותבת מאמרים.
ניתן למצוא תשובה לכל אדם בכל מצב ופתרון למשברי החיים ולמצבים הדורשים החלטה דחופה: כיצד לצאת ממצבים תקועים? כיצד להירגע במצבי מתח? מהו התזמון הנכון לרכישת דירה?
נותנת הדרכה באהבה: כיצד להפוך היכרות לנישואין מוצלחים? אימון לנישואין מאושרים. הצעת נישואין – האם יש התאמה? איך נראה העתיד המשותף יחד? האם הוא יהיה בעל טוב? התמודדות במצבי בגידה, הדרכה לזוגיות ושלום בית. הדרכה ביצירת אינטימיות ואיך להביא שמחה לחדר המיטות. ניתן לקבל ייעוץ להעצמה והצלחה בקריירה, תזמון מהלכים, הכוונה להגשמה עצמית, ייעוץ תדמית, פופולריות והצלחה חברתית וציבורית. ייעוץ משפחתי: הדרכה הורית בענייני חינוך ילדים, ייעוץ לנשים המתקשות להיכנס להריון. ליווי לכל אורך הדרך ממיסטיקנית בעלת מוניטין מוכח ברחבי העולם – עד הגשמה ותוצאות מוצלחות!

לייעוץ און ליין חייגו:

03-3726075

לייעוץ און ליין חייגו:

03-3726075

קרן מודה לבת שבע דור

אני מרגישה שאני רוצה יותר לוותר ולהשיג את השלום ואהבה יציבה, שלא לאבד את האהבה עם בעלי שלא תחמוק לי. רוצה להיות בסדר עם אנשים ולהרגיש אחווה עם אנשים.
אני – יותר מאוזנת, יותר שלמה ושלווה. גם אם יש רגעים קשים, היום אני יודעת לנער אותם ולא כמו שהיה בעבר שזה היה תופס אותי.
בהתחלה חששתי שיהיה לי קשה להיפתח בפניך. אך היה לי קל. הקשר שלי איתך ממש כיף ונוח.

קרן

 

תחומי מומחיות