המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

השיטה והדרך לצמיחה

מאת: ASKme – נבחרת המיסטיקנים

אודות מרכז המומחים הישראלי של askme – פאנל מומחים בנושא חיזוי אסטרולוגי, נומרולוגיה, קבלה , פתיחה בקלפים פאנג שוואי , תקשור ועוד, פתרונות ועצות בטלפון מעשרות מומחים שקיבצנו בתחום, יועצים ושאר אנשי מקצוע – 24 שעות ביממה.

מאת: ASKme – נבחרת המיסטיקנים

אודות מרכז המומחים הישראלי של askme – פאנל מומחים בנושא חיזוי אסטרולוגי, נומרולוגיה, קבלה , פתיחה בקלפים פאנג שוואי , תקשור ועוד, פתרונות ועצות בטלפון מעשרות מומחים שקיבצנו בתחום, יועצים ושאר אנשי מקצוע – 24 שעות ביממה.

את המוזכר במאמר הרשום מטה, אנו מיישמים על ידי דמיון מודרך, תוך הדרכת המודעות, דרך שתילת מחשבות ומשימות בראשינו.

העבר שלנו אינו מי שאנחנו הוא רק עוזר לנו להפוך למי שאנחנו.
עלינו להבין שהעבר וחוויות העבר הינן מתנות המאפשרות לנו לנוע קדימה לצמיחה והתפתחות.
בתוכנו נמצא הכול, זהו המקום האלוהי שבנו. כל יום אנו מתקרבים אליו תוך מודעות, זוהי צמיחתנו.
אנו לא מושלמים ועלינו לחגוג את חוסר השלמות שבנו.
לא משנה מהן חוויותינו עלינו להקשיב לקול הפנימי שלנו אשר אומר לנו שעלינו לחיות את חיינו כפי שאנו חולמים אותם. להמשיך לשאוף להשיג את שאנו רוצים.
אם נדבר על חוקים, הרי ישנם "חוקים" לכל מצב והם אבני דרך, בדרך שאנו בוחרים.
אמירות כמו: אולי, לא יודעת, הייתי רוצה, אני מקווה, כשיהיה לי זמן, משאירים אותנו תקועים ולא מקדמים אותנו למטרת חיינו.
כאשר נבקש להוציא את חוקי היקום מהשאיפה אל הפועל נאמר בהחלטיות, נחישות ואהבה,"אקח אחריות", "אעשה את הנדרש", "אבנה באופי שלי את שנחוץ" וכך נוציא אל הפועל את שאיפותינו.
הבנה: נסתכל אל מעבר למצב העכשווי הבלתי רצוי. אי אפשר לשנות את שאירע ולבכות למה זה קרה לי? אפשר רק להבין את התנהלות הבנת האירועים ונבין את המשמעות לצמיחה והתפתחות.

אמון בעצמי: לעמוד חזקים מול הפחד, כעס, ייאוש. כאשר אנו מעריכים את עצמנו כיאות והשיח הפנימי שלנו תומך ועוזר לנו, נלמד על ידי דמיון מודרך להשתיק את הקולות בראשנו – הם התוקעים אותנו בפחד ומורידים את הדימוי העצמי שלנו, אז עלינו לעבור באופן מיידי לשיחה חיובית ומתקדמת עם עצמנו.
בראשנו ערוץ ימני ושמאלי. שמאל שלילי ימין חיובי.
כאשר אנו מקשיבים לשיח פנימי שלילי ניקח את אצבעותינו ונלחץ על הרקה השמאלית כאילו לעצור את השיח הפנימי ומיד נלחץ על הרקה הימינית הצד המעצים כך נתכנת עצמנו מחדש.

לפעול: למרות המכשולים עלינו להתקדם. נדמיין את שאנו רוצים לעצמנו בעתיד, לא נפסיק לחשוב ולרצות את עתידנו ואת שאיפותינו הגבוהות ביותר. נתמקד בתוצאות שאנו רוצים על מנת שנשאר במסלול הנכון לנו.

הכל לטובה: אנו מחוברים למקור הכוח האלוהי שלנו. הכול לטובה וכל הטוב ממתין לנו. זה מקנה לנו את החופש לעשות ולנסות כל דבר ושולח את כל הספקות שצצים. האמונה שהכול יהיה בסדר מנחה אותנו.

כנות: להגיד רק אמת לעצמנו ולהסכים לראות אותה גם אם היא מכאיבה, לקחת אחריות על המציאות ללא שיפוט ואשמה. כנות היא מצב אשר דורש קבלה ואומץ עצמי וכך אנו משתפים אחרים בסיפור שלנו.

הסכמה: היכולת שלנו להגיד כן לכל חלומותינו ומאוויינו ולהתקדם מעבר לחששות שלנו לשחק בגדול, לחלוק את כשרונותינו עם העולם, להיות יצירתיים ונלהבים יותר וכך נמלא את חיינו בהנאה.

נחישות: היכולת להישאר ממוקדים במטרה הסופית. כך אנו מחויבים להמשיך קדימה. עד שנגיע למטרת חיינו.

מחילה: כאשר אנו דבקים באירועי העבר אנו מונעים מעצמנו להשיג את הטוב האולטימטיבי לנו, אנו עסוקים בבושה, כעס, חרדה, כך אנו לא יכולים לאמץ דברים חדשים בחיינו. עלינו לזהות אותם, לעבד אותם, להתחבר לעצמנו ולסלוח מעומק הלב לעצמנו ולאחרים. למצוא בתוכנו את היכולת לגלות כלפיהם חמלה וגם כלפי עצמנו. תהליך ההחלמה בא כך מבפנים החוצה.

הבחירה הגבוהה: ישנן התנהגויות המחבלות בהתנהגויות מקדמות שלנו. מבחינה רגשית ופיזית אנו מפתחים זאת על ידי הכנות שבנו.
כך אנו רואים באמת מה מצבנו, מה אחריותנו, כך אנו הופכים להיות מודעים לבעיה, יודעים ומבינים מהו המקור שממנו מגיעים דפוסים שליליים ולמצוא את הדרך הישירה והבריאה לספק צורך זה.
כך אנו עושים בחירות בכל רגע נתון בחיינו כהתקדמות אל הטוב שבנו.

כך אנו במסע חיינו ודרכינו רוויה דברים טובים. עלינו רק להתבונן ולהבין מהו תפקידנו כאן במרחב ובזמן הזה ולעשותו הכי טוב שאנו יודעים ומבינים.

אהבה סליחה וסבלנות – אנו ישויות גבוהות ואוהבות – מותר גם לטעות.

באהבה,
פנינה סדרינה.

קו ישיר לASKme – נבחרת המיסטיקנים
03-3726075
קו ישיר לASKme – נבחרת המיסטיקנים
03-3726075