המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

072-3401010

2012 בראי התאריך העברי

מאת: ASKme – נבחרת המיסטיקנים

אודות מרכז המומחים הישראלי של askme – פאנל מומחים בנושא חיזוי אסטרולוגי, נומרולוגיה, קבלה , פתיחה בקלפים פאנג שוואי , תקשור ועוד, פתרונות ועצות בטלפון מעשרות מומחים שקיבצנו בתחום, יועצים ושאר אנשי מקצוע – 24 שעות ביממה.

מאת: ASKme – נבחרת המיסטיקנים

אודות מרכז המומחים הישראלי של askme – פאנל מומחים בנושא חיזוי אסטרולוגי, נומרולוגיה, קבלה , פתיחה בקלפים פאנג שוואי , תקשור ועוד, פתרונות ועצות בטלפון מעשרות מומחים שקיבצנו בתחום, יועצים ושאר אנשי מקצוע – 24 שעות ביממה.

2012 שנה גרגוריאנית
ה'תשע"ב = 5772 שנה עברית
חשוב לעניינינו: שנה עברית מתחילה בחודש תשרי; ספטמבר לועזי. כלומר, שנה עברית ה'תשע"ב המתחילה ב-29.9.2011 מסתיימת ב-17.9.2012 – נותרים עוד כ-3 חודשים לסיום שנת 2012.

אני מוצפת באינספור שאלות בנוגע לסוף העולם בשנה 2012. חדשות לפרקים עולים תחזיות על סוף העולם בתאריך כזה או אחר, אבל אנחנו עדיין כאן, וכדור הארץ עדיין כאן. ונראה שלא נראה שום הפתעות בנושא זה. ומי שמצפה לזיקוקי די נור וברקים אפוקליפטיים יתאכזב קשות.

אז מדוע התזזית לגבי שנה 2012?
בעיקר בגלל לוח שנה מאיה עתיק הצופה סוף, שבחישוב מקביל לשנת 2012 הגרגוריאנית (ליתר דיוק ל-12.12.2012 או ל-21.12.2012). ואנוכי דווקא מבקשת לבדוק את השנה המקבילה העברית.

בדומה לגישה העתיקה שמחשבת במחזורים, גם העברים חישבו במחזורים (וחבל שתפיסה כזאת אבדה היום). מכאן המחזור של 6000 שנה (לוח שנה עברי מבוסס על לוח שנה בבלי ושיטת ספירה על בסיס סקסגסימלי היא ספירה על בסיס 60). ומכאן שהעולם התחיל לפני 6000 שנה, ובחלוף מחזור זה, יתרחש סוף העולם. אך זהו סוף העולם במובן של סוף מחזור. ולפי הלוח העברי סוף מחזור כזה יתרחש רק בעוד 228 שנה. אם כן, היהודים יכולים להירגע.
כמובן שתקופות של חילופי מחזורים נחווים קשה, אך אם כולם משכילים לנצל את האנרגיה באופן נכון, הרי שניצבת הזדמנות פז להתחיל את המחזור החדש ממקום נעלה יותר.

מה בכל זאת צופנת בחובה שנה עברית ה'תשע"ב = 5772?
צמצום 5772 = 21
מספר 12 הוא הקוד הקוסמי. 21 הוא רק הבבואה, כלומר, 21 נמצא בממד החומרי ולכן קשה לו. אבל המזל עדיין משחק לטובתו. אם כן, צפויה שנה לא קלה, אך עדיין ישראל תהיה במצב טוב יותר מהרבה מדינות בעולם.
יעלו הרבה יוזמות של התחלת פרויקטים חדשים (1), אשר מומלץ לתכנן אותם היטב, כי אם לא כן שיתופי פעולה עלולים להיכשל (2 המפריד). בכל זאת הצפי די חיובי (3=1+2).

5772 מפרט יותר. 5 מוביל, מציב את ישראל בקושר תמרון דיפלומטי ומסחרי מעולה. מאידך, עשוי לרמוז על שינויים ומעברים, גם לא מתוכננים. צמרת ההנהגה חייבת לבדוק את צעדיה במשנה זהירות וסבלנות כדי לא להכשיל את עצמה (פעמיים 7). וזה נכון גם בגישתה לפתרון מצוקות החברה שאנו עדים להם. צעדים חפוזים בלתי מחושבים היטב של הממשלה עלולים להכשיל את כלכלת ישראל ולזעזע עוד יותר את המשק, ולא זה מה שכולנו שואפים לו.
בתוך 5772 מסתתרים להם למעשה שלושה מספרי 7. שני 7 גלויים, ועוד 7 שמתקבל מחיבור 5 ו-2. היינו 777. כאן ניצב האתגר האמיתי. 7 מייצג הפסקה, ומכך שמיטה ושבת (ביום בשביעי שבת אלוהים מכל מלאכתו). עם כך, למרות הדחף לפרויקטים ולהתחלות חדשות (1) ה-777 ממליץ דווקא להשהות, להקפיא ולחכות. אולי זה לא ימצא חן בעיני פעילי המחאה, אך אם ברצוננו לעלות על דרך המלך אזי אין ברירה אלא ללכת לקראת וויתורים וסבלנות מצד כולם (2 ו-7, וגם 2 שעומד בסוף). אך בגלל צירוף 5 ו-7 יהיה קשה להגיע לדרך המלך. הצירוף מייצג הרבה קונפליקטים ואי-שקט. הוא יכול להיות חיובי מאוד, אם שני הצדדים ימצאו פתרונות יצירתיים באמת. עלול גם לרמוז על אי-שקט בצמרת השלטון. ושוב, אם תמצא דרך החוכמה, ניתן להיבנות מהצירוף.
777 מייצג גם הרבה דברים נסתרים ומעורפלים, לכן מומלץ למוסד ולגופים הרלוונטיים להיות עם היד על הדופק בכל אשר נוגע למודיעין.

ה'תשע"ב; ה' בראש שומר על ישראל. תשע"ב הן כ-תשעה באב, אנרגיה עליונה, שנחווית קשה למי שאינם מסוגלים להכיל אותה, אך בונה את הראויים לכך – דומה בהרבה מובנים ל-21, הבבואה. אנו מבחינים גם ב"שעה"; שעה תשע! 9 הוא העת לסיים נכון מחזור אחד ולהתחיל מחזור חדש, בשנה הבאה, כלומר, שוב יש רמז למתן פעילות תזזיתית ולהתרכז בסיום נכון של דברים אשר החלו במהלך 9 שנים אחרונות. "שב" ממליץ לשוב הביתה (ב) לערכים חברתיים של "ואהבת לרעך כמוך". ודווקא כל התאריך מקשה על כך. לכן ישראל צריכים לשאוב ממקורות העתיקים שלהם כדי להיות אור לגויים ולעצמם, כי העת היא עת המבחן לכולם, ובעיקר לבני ישראל.
ה"עין" מסייעת מאוד. עם ישראל, אם יבחר בכך, יוכל לראות דברים שמעבר לראייתם של עמים אחרים. אך לשם כך יש צורך בהתמסרות אמיתית לשם מימוש חזון עתידי חיובי ומואר. ואין עוד עם שיכול לעשות את זה טוב מבני ישראל. אך בני ישראל חייבים לשוב לערכים המקוריים שלם.
"תעש" מרמז על עשייה. אבל העשייה חייבת להיות מבוקרת, נכונה, מחושבת ומתוכננת היטב. ויהיו כאן אתגרים, כי 1 ו-5 רוצה הכול מהר ועכשיו.

מלחמה לא צפויה. התקריות שבשגרה ימשיכו, וזה בלי שום קשר לתאריך כזה או אחר.

לסיום, אם ישראל תמצא דרך לנווט דרך שנת ה'תשע"ב בחוכמה, הרי שהיא תצליח ותתחזק מאוד, והיא תכנס לשנה עברית ה'תשע"ג = 5773 = 22 מספר מאסטר בונה, ברגל ימין, ואז גם השמיים אינם הגבול.
דרך קלוקלת עלולה להפיל את ישראל בדומה למגמה העולמית.
לא נותר לי אלא לאחל לכל עם ישראל שנה טובה, פורייה וחכמה.
אלה שונייה

קו ישיר לASKme – נבחרת המיסטיקנים
072-3401010
קו ישיר לASKme – נבחרת המיסטיקנים
072-3401010