המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

מספר מבקרים: 2,541

מייעצת משנת: 2008

לאה שירה גד

מתקשרת וקבליסטית בכירה

מיסטיקנית בכירה, עם ניסיון של 40 שנה, בעלת שם עולמי בתחום התקשור והקבלה. מתמחה במאגיה, אסטרולוגיה קבלית, קבלה מעשית, טארוט, תקשור, פתיחת גורל ומזל, פירוש חלומות, הסרת קללות ועין הרע. מקבלת מסרים מלמעלה, מברכת לפרנסה ובריאות. נומרולוגיה: מספקת תשובות מיידיות בתיקון שמות, הוספת שם, בדיקת שמות. פיתחה שיטה מיוחדת בלעדית לבדיקת התאמה זוגית לפי הקבלה. הצלחות בהחזרת אהבה בין בני זוג, בעל ואשה. בודקת לפי הקבלה מדוע יש חסימות בזוגיות? למה הבת רווקה עדיין? מייעצת ובודקת כישוף ועין הרע, עוסקת בטיהור בתים מקללה וחלילה אסונות.

לאה שירה גד מתקשרת מילדות עם מלאכים באמצעות ספר תהילים, פותחת גורל עם האר"י הקדוש, רואה ישויות אור, טלפתית מדהימה, מקבלת מסרים ויודעת את סודות הקבלה להביא ריפוי לאנשים ושיפור בכל תחומי החיים. מעבירה הילינג רפואי עם אותיות הקבלה, דרך שיחה טלפונית, מייעצת ומאמנת, מחזקת ומעלה את התדר לאנשים במצוקה וחוסר החלטיות.

חושפת את הסודות הכמוסים של פרטי חייכם, נכנסת לרבדים הכי עמוקים ונסתרים ומפרטת בפניכם תקופות חיים בדיוק רב שמדהים את הפונים, עם התמקדות בשנתיים הקרובות.

לאה שירה גד – מומחית בהחזרת אהבה והתאמת זוגיות לפי הקבלה.

החזרת אהבה לפי הקבלה היא פעולה שנעשית על ידי וותק של 30+ שנות נסיוני בטיפול באהבה, חיבור זוגות והתאמת חיבור האהבה שלהם על מנת שהזוגיות תהיה מושלמת והחיבור יצליח.

השיטה לפיה אני עובדת לקוחה מספרי קבלה עתיקי יומין ומביאה שינוי משמעותי בחייכם.

על מנת לטפל בבעיה יש צורך להתקשר במהלך השיחה בה אני בודקת את העיכוב בזוגיות, ומוצאת את הדרך לטפל ולקדם את הבעיה, רק בדיקה מקיפה ומעמיקה מבחינת הפוטנציאל הרוחני והמיסטי הטמון בכל קשר אהבה, מערכת זוגית,
מערכת יחסים, מציאת אהבה, זיווג, התאמה זוגית
לאה שירה גד טלפון  – מומלץ להתקשר בשעות הבוקר.

 

לייעוץ און ליין חייגו:

03-3726075

לייעוץ און ליין חייגו:

03-3726075

רונה מודה ללאה שירה גד

התקשרתי אלייך לאחר שהבחנתי כי בן זוגי אינו כתמול שלשום, סגנון הדיבור שלו השתנה וכל שיחה הסתיימה בריב וויכוחים. את בדקת ומצאת כי מישהי שמעוניינת בו הטילה עליו כישוף אהבה. בזכות השיטה הייחודית שלך הסרת את הכישוף והחזרת את האהבה לביתנו. אין מילים בפי להודות לך!

רונה

תחומי מומחיות