המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

השפעת כוכב סטורן על המזלות

צילה

מאת: צילה שיר-אל

אסטרולוגית בכירה מהמוכרות בארץ, אסטרולוגית הבית של אתר ASKme ושל אתר stars.co.il, מפורסמת בזכות התחזיות האסטרולוגיות המדוייקות שלה וידועה כאסטרולוגית מקצועית ומהימנה
צילה

מאת: צילה שיר-אל

אסטרולוגית בכירה מהמוכרות בארץ, אסטרולוגית הבית של אתר ASKme ושל אתר stars.co.il, מפורסמת בזכות התחזיות האסטרולוגיות המדוייקות שלה וידועה כאסטרולוגית מקצועית ומהימנה

שלום לכולם….

בשבוע שעבר כתבתי שהכוכב סטורן שמוכר גם בשמו שבתאי והמורה הגדול נכנס למזל קשת . הוא ימשיך במסלולו הרגיל עד לחודש אפריל 2016 ויבצע את נסיגתו עד לחודש אוגוסט 2016. תקופה זו עומדת להיות משמעותית ביותר לילידי כל המזלות אם ברמה החיצונית וגם ברמה הפנימית.

ולמי ששכח: סטורן הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר.

ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר מה היקום מבקש ….הרי שתהליך הקושי ובמקביל השינוי – יקטן. הצרה היא שמרבית האנשים פונים לייעוץ רק כאשר אינם יכולים לשאת יותר את הכאב….ולאחר תקופה ארוכה של התלבטויות בנושאים השונים.

המהפכים בחיים יכולים להיות בכל תחום…..שחרור מזוגיות כאובה ולא בריאה, קשיים בנושאי בריאות, פיטורין ושינויים שונים בעבודה ובפרנסה, מעברים כמו דירה /חו"ל וכו'.

כרגע, נמצא סטורן במעלת התחנה ובכך מתחילה תקופה ארוכה של קשיים וחוסר וודאות לאנשים רבים אשר יאלצו להתמודד עם שינויים שונים בחייהם אשר יגרמו להם לקחת אחריות ולשנות את אורח חייהם הקבוע.

כדי להקל על תהליך השינוי וקבלתו, להלן תחומי השינוי לכל המזלות

מזל טלה

אתם המזל שבשנה זו תוכלו להצליח בלימודים גבוהים במידה ותאפשרו לעצמכם להשקיע. קשרים עם גורמים מעבר לים יעזרו לכם להתפתח.

מזל שור 

בשנה זו תפתחו את מערכות היחסים האישיות שלכם על בסיס רוחני . החומר פחות יעניין אתכם ותעסקו פחות בכספים ולכן, הם גם יתעכבו לכם!

מזל תאומים

נושאי זוגיות ושותפויות הוא הדבר החשוב ביותר בשנה זו. תאלצו ואף תרצו לקחת אחריות. היחסים האישיים שלכם יעמדו למבחן בשנה הקרובה.

מזל סרטן

נושאי עבודה יהיו מאוד חשובים וכרוכים בשינויים. תעבדו קשה יותר וייתכן ותצטרכו להחליף עבודה. הקפידו יותר בנושאי בריאות ותזונה נכונה.

מזל אריה 

אלו מכם שיש לכם ילדים תבינו שאתם חייבים לשנות את ההתנהגות שלכם ביחס אליהם ולהשקיע בהם יותר זמן איכות. הפנויים שבכם יוכלו להתמסד.

מזל בתולה 

השינויים בחייכם האישיים גורמים לכם לקחת אחריות על כל הקורה מסביבכם בתחומי המשפחה הקרובה לכם. בשנה זו תאלצו לתת ולעזור יותר.

מזל מאזניים 

האירועים האחרונים גרמו לכם להיות תלויים בסביבה הקרובה ובזמן הפנוי שלהם. אין לכם ברירה והמציאות תראה לכם שלבקש עזרה זה הכרחי.

מזל עקרב 

מבחינה כספית אתם עומדים להיכנס לתקופה מאוד רגישה. נראה שלא תמיד החשבון הכלכלי שלכם תאם את המציאות ואתם צריכם להיערך מחדש

מזל קשת 

החיבור לנושאי תת ההכרה שלכם יהיה הדבר הטוב ביותר שתעשו עבור עצמכם בשנה הזו. ככל שתהיו מוכנים לנבור בתוך נשמתכם – תרוויחו !

מזל גדי

החיים גורמים לכם לקחת אחריות על שטחי החיים השונים. יש לכם הזדמנות להתחיל התחלות חדשות, בתנאי שתהיו מוכנים לשחרר את העבר.

מזל דלי  

בתקופה האחרונה וגם בכל השנה הזו תרגישו שהחברים הקרובים שלכם מאכזבים ותבינו שאתם צריכים לחפש לעצמכם תחומי עניין חדשים.

מזל דגים 

נושאי קריירה יהיו הנושא הרגיש ביותר עבורכם. נראה שיהיו לכם התחלות חדשות ולמרות העבודה הקשה שאתם משקיעים עדיין לא תרגישו שמיציתם הכול.

 

 

בהצלחה ושהכוכבים יחייכו אליכם

צילה שיר אל

קו ישיר לצילה שיר-אל
03-3726075
קו ישיר לצילה שיר-אל
03-3726075