המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

קארמה- שכר או עונש ?

אדם קינן

מאת: אדם קינן

אדם קינן – מתקשר, מומחה לקלפי טארוט. מייעץ בתחומי אהבה, זוגיות, קריירה, כספים, ייעוץ להורים בתחומי החיים שונים של ילדיהם

אדם קינן

מאת: אדם קינן

אדם קינן – מתקשר, מומחה לקלפי טארוט. מייעץ בתחומי אהבה, זוגיות, קריירה, כספים, ייעוץ להורים בתחומי החיים שונים של ילדיהם

חוק השלושה בתקשור בכלל ותקשור בכדור בדולח  בפרט

אנו מסיימים כעת שנה ומתחילים שנה חדשה, ברצוני לשתף אתכן קוראות המגזין שלנו ואתכם הקוראים בחוק הזה שרבים לא מודעים לו. חוק חדש לשנה חדשה. ואולי להשאיר את הטעויות שנעשו בגלל חוסר מודעות לחוק זה בשנה שעברה.

בפעולותיו של המתקשר למענכן הוא יוצר קשר עם כוחות חזקים מימנו ששייכים, כולי תקווה, לאור ולאמת, ישויות אילו נקראות מלאכים לעתים, או ישויות מוארות. הכוח שהן מפעילות למען המתקשר הוא טהור וטוב ומוביל תמיד לטובתה של הלקוחה.

יש הבדל בין טובתה של הלקוחה לבין התוצאה שאותה מבקשת הלקוחה להשיג או לקבל כתוצאה מהתקשור, זה לא אומר שהתשובה שנותן המתקשר חייבת לעבוד כמו שעון בדיוק כפי שציפתה הלקוחה. אבל התשובה והתוצאה בסופו של דבר לוקחים את השואלת למקום מבטחים.

וכל זאת בתנאי שאכן ישות מוארת היא זו שנתנה את התשובה, או בתנאי שהלקוחה או המתקשר פועלים בשיתוף פעולה עם החוקים שחלים על רוב בני האדם. אלו הם כמובן חוקי הקארמה, חוק פי השלושה אומר בעצם שאם המתקשר או הלקוחה פנו לישות מוארת, הלקוחה דרך המתקשר, והמתקשר דרך אמצעי מיקוד כדוגמת כדור הבדולח, או ללא אמצעי מיקוד, מיד מופעל חוק הפי שלושה שאומר כך:

על מעשה טוב בונה, שנובע מאהבה, או רצון להגן מבחינת לשמור על דבר מה בטוח ומוגן יקבל עד פי שלוש פעמים גמול על מעשיו זהו שכר הקארמה. על כל דבר מה רע פוגעני נקמני או כל מילה רעה שעולה בראשכן, יקבל או תקבל האישה או הגבר פי שלוש עונש של נזק וכאב על פי הקארמה כמובן.

ישנם כאלה שאינם עונים לחוקי הקארמה, אלו לא אנשים שרובנו מכיר או שמע עליו והם נחשבים לכוח נטרלי בעולם זה וגם בעולמות האחרים.

נאמר לדוגמא שהתרבויות העתיקות בדרום אמריקה השתמשו בכדורי הבדולח שהם כלי רב עוצמה מעניק קשר לאישיות מוארות הם השתמשו בהם למלחמה חוק השלושה נכנס לפעולה והן חרבו עד שלא נשאר מהן זכר.

שנה חדשה מוארת וטובה לכל לקוחות אסקמי

 

קו ישיר לאדם קינן
03-3726075