המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

מה אומרים הטארוט על המשבר המתמשך בין ישראל לארה"ב?

אדם קינן

מאת: אדם קינן

אדם קינן – מתקשר, מומחה לקלפי טארוט. מייעץ בתחומי אהבה, זוגיות, קריירה, כספים, ייעוץ להורים בתחומי החיים שונים של ילדיהם
אדם קינן

מאת: אדם קינן

אדם קינן – מתקשר, מומחה לקלפי טארוט. מייעץ בתחומי אהבה, זוגיות, קריירה, כספים, ייעוץ להורים בתחומי החיים שונים של ילדיהם

אנו מדווחים בתקשורת הישראלית על המשבר ביחסים בין ארה"ב עוד מתקופת  מבצע צוק איתן.

כמו כן השרים בממשלת ישראל מדברים רבות על הצורך בשיקום היחסים ומניעה נוספת של התדרדרות היחסים המדוברים.

אכן בתור אזרח ישראלי, הופתעתי בימי המלחמה מהתנהגות אמריקאית מאוד לא אופיינית למקבלי ההחלטות בוושינגטון רציתי לדעת עוד על הצפוי למדינת ישראל ביחסיה עם ארה"ב בשנים הבאות והחלטתי לתקשר עם הטארוט בנושא זה.

בתקשור הופיעה הסיבה להתנהגות האמריקאית הלא טיפוסית להם ביחסים אתנו. מסתבר שישראל עשתה פעולה כל שהיא, יתכן על רקע מדיני או צבאי בהקשר של ארה"ב שפגע קשות ביחסים. ישנה אפשרות שהמקרה או הפרשה קרתה לפני האירועים שהובילו למבצע " צוק איתן" וכשפרצה המלחמה נתגלה הסדק ביחסים.

כל זאת על פי קלף התלוי, זו לא הייתה אי הבנה מצערת או החלטה פזיזה של הדרג המדיני הישראלי, המעשה או הפרשה ליתר דיוק,בוצע במכוון, והממשל האמריקאי גילה את העניין ומבחינתם ישראל צריכה לשלם על הטעות הזו או הטעויות האלו.

מצד שני האמריקאים החליטו לנצל תקרית זו כדי לדחוף את מקבלי ההחלטות הישראלים להסכים ולשתף פעולה עם יוזמות אמריקאיות, שבירושלים באופן רגיל ושיגרתי לעולם לא היו מוכנים לקבל או לעשות.

זאת בדמות קלף נסיך מטבעות.

מה שמסביר את הלך רוח הקרב של השותפים לממשלה בישראל וההצהרות התקיפות שהן מפנים כלפי האמריקאים כל פעם שישנה מחלוקת על רקע כזה או אחר.

למרות מכבש הלחצים האמריקאי והאירופאי לא נשקפת סכנה לברית עם ארה"ב וזאת בדמות קלף שלוש מטבעות.

אבל משהו הולך להשתנות כשהאמריקאים יבינו שהלחץ שהם מפעילים לא עובד הם יתחילו בסנקציות כלכליות נגד ישראל בצורה שתשמר את הברית אבל תדחוף את ממשלת ישראל להיכנע, ולהתחיל לפעול לפי תכתיבים אמריקאים כל זאת בדמות קלף שני גביעים.

בעצם ישראל תשלם על הפרשה שיצרה סדק ביחסים המדוברים אבל בצורה עקיפה זה יראה תמיד על רקע תהליך השלום והבנייה בחלקים במדינת בישראל שהאמריקאים כביכול מתנגדים להם, אבל בסופו של דבר זו דרכם לכפות על ישראל לפעול פחות כמדינה ריבונית ויותר כשלוחה מערבית במזרח התיכון.

בנוגע לעתיד הברית בין ישראל לארה"ב : בשנים הבאות אנו בהחלט בטוחים, הברית תימשך בשנים הבאות אבל משהו ישתנה בגמישות האמריקאית כלפי הממשלה בישראל.

קו ישיר לאדם קינן
03-3726075