המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

מספר מבקרים: 1,171

מייעצת משנת: 2016

גילה בויום

מייסדת פעילות המיסטיקה בארץ

גילה בויום אסטרולוגית, נומרולוגית ומתקשרת בכירה, ועומדת בראש המרכז לפיתוח המודעות, אשר התחיל את פעילות מיסטיקה בארץ. עוסקת בנומרולוגיה קרמתית, שיטה אותה פיתחתי בעצמי, המפענחת את צופן השמות. מומחית לטארוט ומטוטלת.

בעלת ניסיון של עשרות שנים, וידע מקצועי רב ומגוון, ומשלבת בין שיטות טיפול ייחודיות מתחומי חיזוי שונים – אסטרולוגיה ונומרולוגיה מצד אחד, וטארוט ותקשור עם מטוטלת מצד שני.

מייעצת בנושאי אהבה וזוגיות, החזרת אהבה, מציאת אהבה, בוחנת סיכויי הצלחת הקשר בין בני הזוג, נותנת פתרונות למשברים בזוגיות וטיפים להצלחת הקשר. מסייעת בקבלת החלטות הקשורות לקריירה, לימודים, פרנסה, ילדים, הריון ומשפחה.

מדריכה בקבלת החלטות עם משמעות כספית כמו קניית בית, ביצוע עסקה, שותפים לעסק וכו'

גילה בויום , בוגרת הפקולטה למדעי המחשב בטכניון ועובדת רפא"ל לשעבר, הפכתי את מערכת החיזוי למדעית ומדויקת. פרסמתי חוברות ללימוד הקריאה בטארוט, וחקרתי את משמעות חפיסת הריידר. משדרת בקו המומחים של 103 FM. יוצרת סרטים חובבת בענייני מיסטיקה. ערכתי מדור ללימודי אסטרולוגיה בירחון "חיים אחרים", וכתבתי מאמרים בתחומי התמחותה.

אני מעניקה ייעוץ ממוקד ויעיל תוך שילוב השיטות השונות – אסטרולוגיה, הורוסקופ אהבה, הורוסקום שבועי, מפה אסטרולוגית אישית, ייעוץ נומרולוגיה, טארוט ותיקשור, עם דגש מיוחד על מערכות יחסים.

 

גילה בויום כותבת מאמרים לערוץ האסטרולוגיה YNET:

 

לייעוץ און ליין חייגו:

03-3726075

לייעוץ און ליין חייגו:

03-3726075

שחף מודה לגילה בויום

גילה המקסימה, בייאוש התקשרתי ב 02:00 בבוקר ולא חשבתי שמישהו יענה או יהיה כזה סבלני ותומך, בשעה המאוחרת הזאת בלילה קיבלתי מתנה ענקית ממך , כל כך חיזקת אותי והרמת אותי מהמקום הנמוך שהייתי בו, קמתי בבוקר ועשיתי בדיוק מה שאמרת - זימנתי לעצמי מציאות טובה וחדשה, תודה לך מאז יש לי יותר כוחות להתמודד עם התקופה הקשה הזאת, נתת לי את האור בקצה המנהרה ואני יודעת שזה ייגמר יום אחרי היום הולדת שלי בעוד חצי שנה , אז תודה גילה מתוקה ואין ספק שבכל נקודת משבר איתך אני בטוח מדברת בכדי להתעודד

תחומי מומחיות