המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

072-3401003

הורוסקופ יומי I תחזית אסטרולוגית יומית

כיצד הורוסקופ יומי בנוי ומשתנה?

כל אחד מאתנו אוהב לקרוא את ההורוסקופ היומי בעיתון. אבל בעצם ממה מורכב הורוסקופ יומי? כיצד אפשר להסיק ממנו מה יקרה בהמשך היום? עד כמה הוא בכלל מדויק?

כדי להבין כיצד הורוסקופ יומי יכול לסייע לכם, חשוב בכלל להבין ממה הוא מושפע, ומהם המרכיבים שלו. חשוב להבין כיצד ההורוסקופ משתנה מדי יום. השינוי שיש בהורוסקופ כביכול קטן – אבל הוא תמיד משמעותי. חשוב גם להבין מדוע ההורוסקופ שונה בכל מזל ומזל, כדי שתוכלו להפיק ממנו את המקסימום.

שינוי בכוכבי הלכת

כדי להבין איך הורוסקופ יומי נבין קודם כל את עקרונות האסטרולוגיה. האסטרולוגיה מבוססת על התנועה של גרמי השמיים בחלל החיצון. האסטרולוגים מאמינים כי המיקום של גרמי השמיים, משפיע על בני האדם בצור שונה ובאופנים שונים. ההשפעות הן שונות כי בני האדם נולדו למזלות שונים. המזלות שלהם נקבעו מראש בלידתם, בעת שהשמש הייתה במיקום מסוים, ולכן עד היום כשיש מיקום מסוים של גרמי השמיים – הם משפיעים על אנשים באופן שונה (חישבו על כך שהשמש היא גרם השמיים הגדול והמשמעותי ביותר, ולכן המשקל שלה הוא קודם כל זה שמכריע את הכף).

בעת שבונים הורוסקופ יומי, מסתכלים על השינויים של כוכבי הלכת ב-24 השעות הקרובות. אסטרולוגים יכולים לבנות הורוסקופ יומי לא רק למחר – אלא גם לעוד שנה או עשור. הסיבה לכך היא שהתנועה של גרמי השמיים היא מעגלית ומחזורית, ובעזרת המכשירים שיש כיום אפשר לצפות בדיוק מוחלט את המיקום של גרמי השמיים בכל שעה ובכל תאריך. לכן אפשר גם לקבל היום הורוסקופ יומי מדויק יותר מאשר בעבר.

השינויים שנמדדים לאורך זמן

כאשר  מדובר על ההפרש בהורוסקופ היומי בין היום למחר, השינויים הם אינם גבוהים במיוחד. לכן, אם תעקבו אחרי הורוסקופ יומי מקצועי ואמין, תוכלו לראות שיש קו מוביל בין המזלות השונים – אם למשל למזל סרטן היום הזה היה טוב בנושאי כלכלה אך רע בנושאי זוגיות – סביר להניח שמחר הקו יהיה יחסית דומה אם יהיו שינויים – הם רק יחלו ביום למחרת, ויבשילו לאחר מספר ימים. כאמור – התנועה של גרמי השמיים מיום ליום היא קטנה, אך בסופו של דבר היא מצטברת, וכך בעצם נוצרים השינויים השונים. בסופו של דבר, יגיע הורוסקופ יומי שיחווה לבן מזל מסוים על סופו של תהליך עמוק שהוא עבר בתחום מסוים, לרוב כאשר כוכב לכת מרכזי עבר מבית אחד למשנהו.

הורוסקופ יומי לפתרון בעיות והתלבטויות

לא מעט אנשים בוחרים לקרוא הורוסקופ מקצועי כאשר הם נמצאים לפני צומת דרכים מסוימת. יש לא מעט הכרעות שעלינו לקבל במהלך החיינו – היכן ללמוד, איזה מקצוע כדאי לרכוש, האם כדאי להמשיך לצאת עם בני הזוג שלנו, האם כדאי להקים משפחה, האם לעבור דירה, האם כדאי לעשות הסבה מקצועית, ועוד שפע של שאלות שונות בכל התחומים – החל מבחירת החברים, ועד לשאלה באיזה בנק לפתוח את חשבון החיסכון שלנו. נכון שלכל אחד ואחת מאיתנו יש שיקול דעת ותבונה, אולם בעזרת הורוסקופ יומי תוכלו לקבל את התשובות לשאלות שלכם, ולקבל הנחיה ברורה יותר.

הרעיון של הורוסקופ כאמור, הוא שהכוכבים ממוקמים בבתים מסוימים, כאשר לכל כוכב ולכל בית יש משמעות – והם משפיעים עלינו בצורה שונה, וזאת בהתאם למזל, מפת הלידה ומיקום הכוכבים ברגע הלידה. כך בעצם, מיקום הכוכבים בצורה מסוימת יכול להשפיע לחיוב על בני מזל סרטן בתחום הזוגיות – אך לרעה על בני מזל תאומים באותו תחום. אך אלו יוכלו ליהנות דווקא מתקופה טובה בעבודה שלהם…

כאשר מקבלים הורוסקופ יומי אישי, אתם יודעים באילו תחומים בעצם מפת הכוכבים מאירה לכם פנים – ולכן אפשר להיות רגועים, לקחת קצת יותר סיכונים, או להקדיש לכך פחות תשומת לב. לעומת זאת, הורוסקופ יומי יעיל גם ידע לספק לכם היכן הקשיים והאתגרים הצפויים לכם בזמן הקרוב והיכן יצוצו בעיות – וכך אתם תדעו לרכז מאמץ בתחומים הללו.

הורוסקופ יומי – עוזר בכל פעם

אין גבול לשימוש שתוכלו לעשות בהורוסקופ יומי ואישי. ניתן לפנות לאסטרולוג בכל שלב שרק תרצו עם כל שאלה שיש לכם .האסטרולוג יוציא עבורכם הורוסקופ לתאריך המבוקש, וזאת בהתבסס על תאריך הלידה שלכם, וכך הוא יוכל לומר לכם למה עליכם לצפות.

לקבלת הורוסקופ יומי אישי אונליין בחרו באסטרולוג מבין נבחרת האסטרולוגים של ישראל וגלו מה צופים לכם הכוכבים

נומרולוגית, אסטרולוגית ומתקשרת. עוסקת בייעוץ זוגי נרחב וייעוץ על דרך המודעות, קבלה ותורת הנסתר. …

לייעוץ און ליין חייגו:

072-3401003