המומחים של ASKme - כאן, במיוחד בשבילך

המיסטיקנים שלנו מצפים לשיחתך:

03-3726075

עין הרע, כל מה שרצית לדעת אך פחדת לשאול!

מאת: ASKme – נבחרת המיסטיקנים

אודות מרכז המומחים הישראלי של askme – פאנל מומחים בנושא חיזוי אסטרולוגי, נומרולוגיה, קבלה , פתיחה בקלפים פאנג שוואי , תקשור ועוד, פתרונות ועצות בטלפון מעשרות מומחים שקיבצנו בתחום, יועצים ושאר אנשי מקצוע – 24 שעות ביממה.

מאת: ASKme – נבחרת המיסטיקנים

אודות מרכז המומחים הישראלי של askme – פאנל מומחים בנושא חיזוי אסטרולוגי, נומרולוגיה, קבלה , פתיחה בקלפים פאנג שוואי , תקשור ועוד, פתרונות ועצות בטלפון מעשרות מומחים שקיבצנו בתחום, יועצים ושאר אנשי מקצוע – 24 שעות ביממה.

כבר בעת עתיקה פחדו ונשמרו מפני עין הרע, המונח "עין הרע" מצויין כבר בגמרא כ"עינא בישא" בהקשר של יוסף בעל הסגולה לשמירה מעין הרע: "האי מאן דעייל למתא ודחיל מעינא בישא ולימא הכי אנא פלוני בר פלוני מזרעא דיוסף קאתינא דלא שלטא ביה עינא בישא", כלומר: היה ידוע שביוסף וזרעו לא שלטה עין הרע ולכן יש כאן הנחיה לאדם אשר מגיע למקום חדש וחושש מעין הרע שיאמר "אני מזרע יוסף בו לא שלטה עין הרע" שנאמר:  "בן פורת יוסף בן פורת עלי עין" וגו' – אל תקרי 'עלי עין' אלא 'עולי עין' (בראשית מט, כב) ר' יוסי בר' חנינא אמר: מהכא "וידגו לרוב בקרב הארץ" (בראשית מח, טז) כלומר כפי שהדגים שבים מכסים עליהם מעין הרע כך גם זרעו של יוסף לא תפגע בו עין הרע לעולם.

עין הרע הוא מונח מעולם המיסטיקה אשר מביע השפעה שלילית על גורל האדם כתוצאה ממחשבות או רגשות של הסובבים אותו ובייחוד כתוצאה מקנאה וצרות עין. עין הרע הינה למעשה אנרגיה שלילית בעוצמות שונות שאנו מושכים אל עצמנו או משליכים על אחרים דרך מחשבות ורגשות שליליים. כל אדם עלול ליצור עין הרע לאחרים אך גם על עצמו, מבלי שיתכוון. רגשות ומחשבות כמו צרות עין, חוסר פרגון, רכילות, קנאה, כעס, שנאה והתפארות מועדים להשליך עין הרע על האדם אליהם הם מכוונים. יתכן אפילו מצב שאמא יוצרת עין הרע לילדיה כתוצאה מכך שהיא מתפארת בהם, לכן בתרבויות מסויימות נהוג לכנות את התינוק בשמות גנאי על דרך החיבה ושמירה מעין הרע כגון "מכוער קטן" או "קוף קטן".

ההילה שלנו גדלה וקטנה בהתאם למצב הרוח שבו אנו נמצאים, כשאנו במצב של כעס וקנאה היא קטנה, כשאנו שמחים היא גדלה. כשאנו ממירים אנרגיה חיובית לשלילית אנו יוצרים לעצמנו ולאחרים חסימות. כל מחשבה שלילית ממירה אנרגיה חיובית וטהורה לאנרגיה שלילית.

עין הרע קיימת בתרבויות רבות חוצות עולם, ביניהם גם היהדות ובכל תרבות מקובלים שיטות שונות לבדיקה האם יש עליך עין הרע ואמצעי הגנה שונים אך גם דומים לשמירה מפני עין הרע, ביניהם משפטי תפילה, לחשים, קמיעות וטקסים פולחניים.

איך ניתן לבדוק אם יש עין הרע?

ההרגשה היא שהכול תקוע, חסום, אנרגיות ירודות וחולי כרוני ללא סיבה, מריבות בלתי פוסקות ועוד.

יש שתי דרכים לזהות בוודאות אם יש עלינו עין הרע:
1. כוס שמן ובד שחור – על גבי בד שחור, להניח כוס ולמלא שמן עד למחצית הכוס, אם הנך רואה את עצמך הפוך סימן שיש עליך עין הרע.

2. קן נמלים – ללכת לקן נמלים ולהניח את היד על הקן, אם הנמלים בורחות ממך סימן שיש עליך עין הרע, אם הן מטפסות לך על היד סימן שאין עליך עין הרע.

דרכים להסרת עין הרע:

לחשים-

"בלי עין הרע" – מנהג יהדות אשכנז, מומלץ לאמר בכל פעם כשמדברים בשבחו של אדם.

"בן פורת יוסף עלי עין" – מנהג יהדות ספרד, כאשר יוצאים מהבית, להניח יד ימין על המזוזה ולומר 3 פעמים: "בן פורת יוסף בן פורת עלי עין".

פרקי תהילים, מזמור ל"א – סגולה לקרוא ולהדליק נר לרבי מאיר בעל הנס.

נשיאת קמיעות

חרוזי טורקיז – לאבן הטורקיז מיוחס כוח מאגי של שמירה מאנרגיות שליליות, ניתן לענוד על הצוואר, לשאת אותה בכיס או לתלות בכל מקום רצוי.

חמסה – לחמסה משמעות רבה והיא משמשת כקמע מגן. רצוי לשאת אחת כזו על הגוף או בכיס ולתלות בכניסה לבית ועל עגלת התינוק.

חוט אדום – לחוט אדום שהקיפו איתו קברי צדיקים מיוחסת סגולת שמירה והגנה. נהוג לענוד על היד, גם של תינוקות קטנים.

קמע קרע שטן – "קרע שטן" הם בעצם ראשי תיבות של המילים: "קבל רינת עמך שגבנו טהרנו נורא". מילים אלו לקוחות מתוך תפילת "אנא בכוח", שעל פי המקורות נכתבה בספר יצירה על ידי אברהם אבינו.

מראה – מראה מחזירה את המבט למביט בה ולכן נשיאת מראות עשויה להגן מפני המבטים הרעים ומפני עין הרע.

קמיע ריגא"ל – סגולה לשמירה מעין הרע היא לכתוב על פתק לבן "ריגא"ל" ולשים את הפתק בכיס או בתיק.

ספר "רזיאל המלאך" – מומלץ לשאת בתיק או להניח מתחת לכרית. סגולה בדוקה לשמירה על התינוק היא להניח מתחת לראשו את הספר.

טקסים פולחניים:

עופרת – יש לחמם גוש עופרת וכשהיא חמה לזרוק אותה לתוך מים. הצורה המתקבלת היא עין הרע, וניתן לראות בצורה דמויות שונות. את הגוש יש לקבור בבית קברות או להשליך לים.
כפרת עוונות – מקובל או רב שוחט תרנגולת ומניף אותה מעל ראשך שבע פעמים תוך כדי האמירה "זו כפרתי, זה עווני".
מי ים – מומלץ לשטוף את הבית במי ים להסרת עין הרע. בנוסף אם יש לך הרגשה שעין הרע שולטת בך מומלץ ללכת לים בימים שני או חמישי, להיכנס לים עד שהמים יכסו את הברכיים, לספור שישה גלים ובגל השביעי לשטוף את הידיים והרגליים. במשך כל הזמן יש להסתכל רחוק, בזמן השטיפה יש לבקש מהאנרגיות השליליות לנקות ולטהר אותנו.

נייר טבול בשמן ויין – קחו דף נייר לבן ורשמו עליו בעט בצבע אדום את שמכם. את הנייר יש להניח בכוס ובה שמן ויין. לאחר שבוע מוציאים את הנייר ומייבשים אותו. לאחר שיבש, יש להשליך אותו אל הים.

מלח – מומלץ לאכול מדי יום לחם טבול במלח, זוהי סגולה להסרת עין הרע. בנוסף מומלץ להניח בכיסי בגדי הילדים פירורי לחם או מלח גס כסגולה לשמירה מעין הרע. כמו כן למלא במים קערה מזכוכית, להוסיף כף גדושה מלח-ים, לערבב ולהניח מתחת לרהיט בבית להגנה.
ביצים  – יש לקחת שתי ביצים חיות ולהניחן בתוך שקית. לאחר מכן יש לשבור אותן מעל הראש (בתוך השקית) ולומר "נשברה מעלי עין הרע" במשך שלוש פעמים.
כלי שנשבר בבית – בניגוד לאמונה כי כשנשברת צלחת או כוס יש לומר "מזל טוב", יש לומר במקרים אלו דווקא את המילים "נשברה עין הרע" במשך מספר פעמים.
תבלינים וסכין – יש לשים בתוך שקיק קטן תערובת תבלינים המורכבת מזעתר, רוזמרין וסכין. יש לשים את השקית מתחת לכרית למשך שבוע ימים, ולאחר מכן לפזר את תוכנה לארבע קצוות תבל.

העין הרע הכי גדולה מגיעה מעצמנו. חוסר אהבה עצמית, חוסר פרגון עצמי, לחץ, מתח, כל אלה יוצרים אנרגיה שלילית. ומאידך התפארות והתרברבות מושכים אלינו קנאה, לפעמים מתוך תמימות אנו מספרים על הצלחותינו ובכך מושכים אלינו קנאה. קנאה = עין הרע.

על מנת להתמודד עם אנרגיות שליליות ועין הרע, עלינו לחשוב תמיד חיובי, להימנע מלשון הרע, לחיות בצניעות, להרבות בצדקה, להימנע מרברבנות ומאגו מנופח, לעזור לזולת, לחמול לאהוב את עצמנו  ולשלוח אור ואהבה לכל יצור חי בעולם. אל תבקשו רע למישהו, אפילו אם עשה לכם רע וגרם לעוול תמיד יש מישהו למעלה שעושה הנהלת חשבונות.

 

אם יש לך חשש כי יש עליך עין הרע שחוסמת אותך ופוגעת בך ובבני ביתך, במרכז המומחים ASKme ניתן למצוא את מיטב המומחים להסרת עין הרע. למיסטיקנים של ASKme כלים מיסטיים רבי עוצמה לבדיקת עין הרע ולהסרתה, המיסטיקנים שלנו יתנו לך כלים לשמירה והגנה מפני עין הרע שיסללו את דרכך  לאושר והצלחה!

התקשרי עכשיו 018-449-0179-88900

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קו ישיר לASKme – נבחרת המיסטיקנים
03-3726075
קו ישיר לASKme – נבחרת המיסטיקנים
03-3726075